Mart ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
15-21 Mart :Tüketiciyi Koruma Haftası
8 Mart :Dünya Kadınlar Günü
8-14 Mart :Bilim ve Teknoloji Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Çanakkale Zaferi
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21 Mart :Türk Dünyası ve Toplulukları Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
27 Mart :Dünya Tiyatrolar Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
25. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.2.18. Heceleme, tekrar ve geri dönüşler yapmadan işitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
T4.2.18. Heceleme, tekrar ve geri dönüşler yapmadan işitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
4. Kur?an?ın iç düzenine ilişkin ayet, sure ve cüzün anlamlarını kavrayarak Kur?an?dan bunlara ilişkin örnekler gösterir.
|
4. Kur?an?ın iç düzenine ilişkin ayet, sure ve cüzün anlamlarını kavrayarak Kur?an?dan bunlara ilişkin örnekler gösterir.
|
C.5. Müziklerde aynı ve farklı ezgi cümlelerini dansa dönüştürür.
|
1.Bir bütün 10 ve 100 eş parçaya bölündüğünde, ortaya çıkan kesrin birimlerinin ondalık kesir olduğunu belirtir.
|
||
Making simple inquiries
|
Making simple inquiries
|
4.4.3.2. Işık kirliliğinin, doğal hayata ve gök cisimlerinin gözlenmesine olan olumsuz etkilerini açıklar.
|
4.4.3.3. Işık kirliliğini azaltmaya yönelik çözümler üretir.
|
Y4.5.1. Kural kavramını sorgular.
|
Y4.5.1. Kural kavramını sorgular.
|
||
2.Ondalık kesirleri virgül kullanarak yazar.
|
2.Ondalık kesirleri virgül kullanarak yazar.
|
T4.2.18. Heceleme, tekrar ve geri dönüşler yapmadan işitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
T4.2.18. Heceleme, tekrar ve geri dönüşler yapmadan işitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
SB.4.5.5. Çevresindeki kaynakları israf etmeden kullanır.
|
SB.4.5.5. Çevresindeki kaynakları israf etmeden kullanır.
|
||
T4.2.18. Heceleme, tekrar ve geri dönüşler yapmadan işitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
T4.2.18. Heceleme, tekrar ve geri dönüşler yapmadan işitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
SB.4.5.5. Çevresindeki kaynakları israf etmeden kullanır.
|
TG.4.1.16. Trafik kurallarına uymanın birey ve toplum hayatına etkilerini tartışır.
|
4.4.3.3. Işık kirliliğini azaltmaya yönelik çözümler üretir.
|
13. Duygu, düşünce ve izlenimlerini çeşitli görsel sanat teknikleriyle ifade eder (G.S.B.).
|
||
3.Ondalık kesirlerin tam kısmını, kesir kısmını ve basamak adlarını belirtir.
|
3.Ondalık kesirlerin tam kısmını, kesir kısmını ve basamak adlarını belirtir.
|
T4.2.19. Uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
T4.2.19. Uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
O.4.2.2.4. Oyun ve fiziki etkinliklerde kendinin ve başkalarının güvenliğiyle ilgili sorumluluk alır.
|
O.4.2.2.4. Oyun ve fiziki etkinliklerde kendinin ve başkalarının güvenliğiyle ilgili sorumluluk alır.
|