Mart ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
15-21 Mart :Tüketiciyi Koruma Haftası
8 Mart :Dünya Kadınlar Günü
8-14 Mart :Bilim ve Teknoloji Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Çanakkale Zaferi
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21 Mart :Türk Dünyası ve Toplulukları Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
27 Mart :Dünya Tiyatrolar Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
24. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.2.16. Bir metinde bilmediği sözcük ve sözcük gruplarını belirleyerek bunların anlamlarını sözlük vb. kaynakları kullanarak öğrenir.
|
T4.2.16. Bir metinde bilmediği sözcük ve sözcük gruplarını belirleyerek bunların anlamlarını sözlük vb. kaynakları kullanarak öğrenir.
|
3. Kur?an?ın kitap hâline getirilmesi ve çoğaltılması ile ilgili süreci açıklar.
|
3. Kur?an?ın kitap hâline getirilmesi ve çoğaltılması ile ilgili süreci açıklar.
|
C.4. Farklı ritmik yapıdaki ezgilerie uygun hareket eder.
|
3. Karesel ve dikdörtgensel bölgelerin alanlarını birim kareleri kullanarak hesaplar. 2. Düzlemsel bölgelerin alanlarının, bu alanı kaplayan birim karelerin sayısı olduğunu belirler.
|
||
Expressing likes and dislikes
|
Expressing likes and dislikes
|
4.4.2.3. Aydınlatma araçlarının tasarruflu kullanımının aile ve ülke ekonomisi bakımından önemini araştırır ve sunar.
|
4.4.3.1. Işık kirliliğinin nedenlerini sorgular.
|
Y4.4.4. Anlaşmazlık ve uzlaşı durumlarının sonuçlarını örneklerle karşılaştırır.
|
Y4.4.4. Anlaşmazlık ve uzlaşı durumlarının sonuçlarını örneklerle karşılaştırır.
|
||
2. Düzlemsel bölgelerin alanlarının, bu alanı kaplayan birim karelerin sayısı olduğunu belirler.
|
2. Düzlemsel bölgelerin alanlarının, bu alanı kaplayan birim karelerin sayısı olduğunu belirler.
|
T4.2.17. Bağımsız olarak farklı metin türlerini okur ve anlar.
|
T4.2.17. Bağımsız olarak farklı metin türlerini okur ve anlar.
|
SB.4.5.4. Kendine ait örnek bir bütçe oluşturur.
|
SB.4.5.4. Kendine ait örnek bir bütçe oluşturur.
|
||
T4.2.17. Bağımsız olarak farklı metin türlerini okur ve anlar.
|
T4.2.17. Bağımsız olarak farklı metin türlerini okur ve anlar.
|
SB.4.5.4. Kendine ait örnek bir bütçe oluşturur.
|
TG.4.1.15. Trafikte sorumlu, saygılı ve sabırlı olmanın gerekliliğini sorgular.
|
4.4.3.1. Işık kirliliğinin nedenlerini sorgular.
|
6. Bulunduğu yöreye ait bir el sanatı ürününden yola çıkarak görsel tasarımlar yapar (G.S.K.).
|
||
1.Bir bütün 10 ve 100 eş parçaya bölündüğünde, ortaya çıkan kesrin birimlerinin ondalık kesir olduğunu belirtir.
|
1.Bir bütün 10 ve 100 eş parçaya bölündüğünde, ortaya çıkan kesrin birimlerinin ondalık kesir olduğunu belirtir.
|
T4.2.17. Bağımsız olarak farklı metin türlerini okur ve anlar.
|
T4.2.17. Bağımsız olarak farklı metin türlerini okur ve anlar.
|
O.4.2.2.3. Oyun ve fiziki etkinliklere uygun spor kıyafetiyle katılır.
|
O.4.2.2.3. Oyun ve fiziki etkinliklere uygun spor kıyafetiyle katılır.
|