Ocak ayına ait belirli gün ve haftalar |
7-13 Ocak :Verem Haftası
Ocak 2. haftası :Enerji Tasarrufu Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
17. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.2.7. Okuduğu metindeki gerçek anlamlı, mecaz anlamlı ve terim anlamlı sözcükleri belirler.
|
T4.2.7. Okuduğu metindeki gerçek anlamlı, mecaz anlamlı ve terim anlamlı sözcükleri belirler.
|
2. Hz. Muhammed?in aile büyüklerini tanır.
|
2. Hz. Muhammed?in aile büyüklerini tanır.
|
B.4. Öğrendiği seslerin temel özelliklerini ayırt eder.
|
4. Dört basamaklı doğal sayıları en yakın onluğa yüzlüğe yuvarlar.
|
||
Making simple inquiries
|
Making simple inquiries
|
4.3.6.1. Günlük yaşamında sıklıkla kullandığı maddeleri saf madde ve karışım şeklinde sınıflandırır ve aralarındaki farkları açıklar.
|
4.3.6.1. Günlük yaşamında sıklıkla kullandığı maddeleri saf madde ve karışım şeklinde sınıflandırır ve aralarındaki farkları açıklar.
|
Y4.3.5. Adil ya da eşit davranılmadığında insanlarda oluşabilecek duyguları açıklar.
|
Y4.3.5. Adil ya da eşit davranılmadığında insanlarda oluşabilecek duyguları açıklar.
|
||
4. Dört basamaklı doğal sayıları en yakın onluğa yüzlüğe yuvarlar.
|
4. Dört basamaklı doğal sayıları en yakın onluğa yüzlüğe yuvarlar.
|
T4.2.7. Okuduğu metindeki gerçek anlamlı, mecaz anlamlı ve terim anlamlı sözcükleri belirler.
|
T4.2.7. Okuduğu metindeki gerçek anlamlı, mecaz anlamlı ve terim anlamlı sözcükleri belirler.
|
SB.4.4.3. Teknolojik ürünlerin geçmişteki ve bugünkü kullanımlarını karşılaştırır.
|
SB.4.4.3. Teknolojik ürünlerin geçmişteki ve bugünkü kullanımlarını karşılaştırır.
|
||
T4.2.8. Okuduğu metindeki sözcük ve sözcük gruplarının cümle içinde kazandığı anlamı fark eder.
|
T4.2.8. Okuduğu metindeki sözcük ve sözcük gruplarının cümle içinde kazandığı anlamı fark eder.
|
SB.4.4.3. Teknolojik ürünlerin geçmişteki ve bugünkü kullanımlarını karşılaştırır.
|
TG.4.1.12. Trafikte karşılaşılabilecek tehlikelere örnekler verir.
|
4.3.6.1. Günlük yaşamında sıklıkla kullandığı maddeleri saf madde ve karışım şeklinde sınıflandırır ve aralarındaki farkları açıklar.
|
13. Duygu, düşünce ve izlenimlerini çeşitli görsel sanat teknikleriyle ifade eder (G.S.B.).
|
||
3. Toplamı en çok dört basamaklı olan iki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem yaparak kontrol eder.
|
3. Toplamı en çok dört basamaklı olan iki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem yaparak kontrol eder.
|
T4.2.8. Okuduğu metindeki sözcük ve sözcük gruplarının cümle içinde kazandığı anlamı fark eder.
|
T4.2.8. Okuduğu metindeki sözcük ve sözcük gruplarının cümle içinde kazandığı anlamı fark eder.
|
O.4.2.1.2. Fiziksel uygunluğunu geliştirmek için hazırladığı programları uygular..
|
O.4.2.1.2. Fiziksel uygunluğunu geliştirmek için hazırladığı programları uygular..
|