Eylül ayına ait belirli gün ve haftalar |
1 Eylül :Dünya Barış Günü
Eylül 3. haftası :İlköğretim Haftası
25-30 Eylül :Yangından Korunma Haftası
26 Eylül :Türk Dil Bayramı
27 Eylül :Dünya Turizm Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
1. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Okula niçin hazırlıklı gelmesi gerektiğini açıklar.
|
T3.1.1. Düşüncelerini ve duygularını ifade eden, seviyesine uygun cümleler kurar.
|
T3.1.1. Düşüncelerini ve duygularını ifade eden, seviyesine uygun cümleler kurar.
|
Düzlemi ve düzlemsel şekilleri modelleri ile tasvir eder.
|
Düzlemi ve düzlemsel şekilleri modelleri ile tasvir eder.
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|
||
Öğrenciler arasındaki benzerliklerin ve farklılıkların doğal olduğunu kabul eder.
|
T3.1.1. Düşüncelerini ve duygularını ifade eden, seviyesine uygun cümleler kurar.
|
T3.1.1. Düşüncelerini ve duygularını ifade eden, seviyesine uygun cümleler kurar.
|
Küp, kare prizma, dikdörtgenler prizması, üçgen prizma, silindir, koni ve küre modellerinin yüzeylerini belirtir.
|
Küp, kare prizma, dikdörtgenler prizması, üçgen prizma, silindir, koni ve küre modellerinin yüzeylerini belirtir.
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|
||
T3.1.1. Düşüncelerini ve duygularını ifade eden, seviyesine uygun cümleler kurar.
|
T3.1.1. Düşüncelerini ve duygularını ifade eden, seviyesine uygun cümleler kurar.
|
Küp, kare prizma, dikdörtgenler prizması, üçgen prizma, silindir, koni ve küre modellerinin yüzeylerini belirtir.
|
A.1. Konuşurken ve şarkı söylerken sesini doğru kullanır.
|
1. Masalı kurallara uygun olarak dinler ve seslendirir.
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|
||
Arkadaş seçerken ve kişisel tercihlerde bulunurken olumlu değerleri gözetir
|
F.3.1.1.1. Dünya?nın şeklinin küreye benzediğinin farkına varır.
|
F.3.1.1.2. Dünya?nın şekliyle ilgili model hazırlar.
|
1.Çeşitli sanat alanlarının şarkı, türkü, şiir, öykü, masal, anı, efsane gibi türlerinden yararlanarak görsel çalışmalar yapar.
|
2.Dinlediği masalı kahramanlaın özelliklerini göz önüne alarak canlandırır.
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|
||
F.3.1.1.2. Dünya?nın şekliyle ilgili model hazırlar.
|
T3.1.1. Düşüncelerini ve duygularını ifade eden, seviyesine uygun cümleler kurar.
|
T3.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
Asking for permission
|
Asking for permission
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|