Ekim ayına ait belirli gün ve haftalar |
Ekim 1. haftası :Dünya Çocuk Günü
4 Ekim :Hayvanları Koruma Günü
29-30 Ekim :Kızılay Haftası
29 Ekim :Cumhuriyet Bayramı
0 Ekim :Dünya Tasarruf Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
5. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Okulunun tarihi hakkında araştırma yapar ve sunar.
|
T3.1.2.3. Konu dışına çıkmadan, önceden belirlenmiş kurallara uyarak konuşur.
|
T3.1.2.3. Konu dışına çıkmadan, önceden belirlenmiş kurallara uyarak konuşur.
|
Açıları dar açı, dik açı, geniş açı ve doğru açı olarak sınıflandırır
|
Açıları dar açı, dik açı, geniş açı ve doğru açı olarak sınıflandırır
|
Çeşitli nesnelerin üzerinde dengeleme hareketlerini yapar.
|
||
Okul ve sınıf eşyalarını özenli kullanmadığında ortaya çıkabilecek sorunları çözmek için alternatifler üretir.
|
T3.1.2.3. Konu dışına çıkmadan, önceden belirlenmiş kurallara uyarak konuşur.
|
T3.1.2.3. Konu dışına çıkmadan, önceden belirlenmiş kurallara uyarak konuşur.
|
Üçgen, kare, dikdörtgen ve çemberi modellerini kullanarak çizer.
|
Üçgen, kare, dikdörtgen ve çemberi modellerini kullanarak çizer.
|
Çeşitli nesnelerin üzerinde dengeleme hareketlerini yapar.
|
||
T3.1.3. Tanıdığı kişileri, yerleri, bildiği olayları anlatır ve bunlarla ilgili düşünce ve duygularını ifade eder.
|
T3.1.3. Tanıdığı kişileri, yerleri, bildiği olayları anlatır ve bunlarla ilgili düşünce ve duygularını ifade eder.
|
Cetvel ve gönye kullanarak kare, dikdörtgen ve üçgeni çizer.
|
Atatürk ile ilgili düzeyine uygun şarkıları doğru ve etkili söyler.
|
1.Drama etkinliğine katılır.
|
Çeşitli nesnelerin üzerinde dengeleme hareketlerini yapar.
|
||
Oyun sonucunda kazanmanın ve kaybetmenin doğal olduğunu kabul eder
|
F.3.2.1.2. Duyu organlarının temel görevlerini açıklar.
|
F.3.2.1.3. Duyu organlarının sağlığını korumak için yapılması gerekenleri açıklar.
|
Beğenilerdeki farklılığa saygı duyar.
|
2.Etkinlikteki olaya uygun olarak;jest,mimik,vucüt dili ve duygularını ortaya koyarak kendini ifade yeteneğini geliştirir.
|
Çeşitli nesnelerin üzerinde dengeleme hareketlerini yapar.
|
||
F.3.2.1.3. Duyu organlarının sağlığını korumak için yapılması gerekenleri açıklar.
|
T3.1.3. Tanıdığı kişileri, yerleri, bildiği olayları anlatır ve bunlarla ilgili düşünce ve duygularını ifade eder.
|
T3.1.3. Tanıdığı kişileri, yerleri, bildiği olayları anlatır ve bunlarla ilgili düşünce ve duygularını ifade eder.
|
Describing characters/people
|
Describing characters/people
|
Çeşitli nesnelerin üzerinde dengeleme hareketlerini yapar.
|