Eylül ayına ait belirli gün ve haftalar |
1 Eylül :Dünya Barış Günü
Eylül 3. haftası :İlköğretim Haftası
25-30 Eylül :Yangından Korunma Haftası
26 Eylül :Türk Dil Bayramı
27 Eylül :Dünya Turizm Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
2. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Arkadaş seçerken ve kişisel tercihlerde bulunurken olumlu değerleri gözetir
|
T3.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
T3.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
Prizma, koni ve silindir modellerinin yüzeylerini düzleme açar ve bu modellerin her yüzünün birer düzlemsel şekil olduğunu gösterir.
|
Prizma, koni ve silindir modellerinin yüzeylerini düzleme açar ve bu modellerin her yüzünün birer düzlemsel şekil olduğunu gösterir.
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|
||
Öğretmeni ve arkadaşları ile etkileşimde bulunurken ve iletişim kurarken uygun davranışlar gösterir.
|
T3.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
T3.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
Doğruyu, ışını ve doğru parçasını modelleri ile tasvir eder.
|
Doğrunun, ışının ve doğru parçasının çizgi modellerini oluşturur.
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|
||
T3.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
T3.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
Yatay, dikey ve eğik doğru modellerine örnekler vererek çizimlerini yapar.
|
A.1. Konuşurken ve şarkı söylerken sesini doğru kullanır.
|
2.Dinlediği masalı kahramanlaın özelliklerini göz önüne alarak canlandırır.
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|
||
Arkadaşlarıyla ve başkalarıyla ilişkilerinde duygularını uygun biçimde ifade eder.
|
F.3.1.2.1. Dünya?nın yüzeyinde karaların ve suların yer aldığını kavrar.
|
F.3.1.2.1. Dünya?nın yüzeyinde karaların ve suların yer aldığını kavrar.
|
11. Çevresindeki çiçekler, evler, bitkiler, kuşlar vb. varlıkları belirleyerek, bu varlıkların birer biçimleri olduğunu fark eder.
|
1.Tekerlemeleri şaşırmadan telaffuz eder
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|
||
F.3.1.2.1. Dünya?nın yüzeyinde karaların ve suların yer aldığını kavrar.
|
T3.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
T3.1.2.1. Göz teması kurarak, işitilebilir bir ses tonuyla konuşur.
|
Giving and responding to simple instructions
|
Making simple requests
|
Yer değiştirme hareketlerini artan çeviklikle yapar.
|