Kasım ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-4 Kasım :Kızılay Haftası
2-8 Kasım :Lösemili Çocuklar Haftası
3-9 Kasım :Organ Bağışı ve Nakli Haftası
Kasım 2. haftası :Dünya Çocuk Kitapları Haftası
10 Kasım :Atatürkün Ölüm Yıldönümü
10-16 Kasım :Atatürk Haftası
20 Kasım :Çocuk Hakları Günü
22-27 Kasım :Ağız ve Diş Sağlığı Haftası
24 Kasım :Öğretmenler Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
9. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Özel günlerin toplumsal paylaşımlar için uygun zamanlar olduğunu kabul eder ve kutlamalar için alternatifler üretir.
|
T3.1.6. Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu ve ana fikrini/ana duygusunu belirler.
|
T.3.1.7. Dinlediklerinde/izlediklerinde gerçek unsurları ve hayal unsurlarını ayırt eder.
|
Üç basamaklı doğal sayıların basamak adlarını, basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirtir.
|
Toplamları en çok üç basamaklı olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar.
|
Seçtiği müzik eşliğinde dans koreografisi oluşturur.
|
||
Millî bayramları kutlama nedenlerini açıklar ve bayramları daha etkili kutlamak amacıyla ürettiği fikirleri uygular.
|
T.3.1.7. Dinlediklerinde/izlediklerinde gerçek unsurları ve hayal unsurlarını ayırt eder.
|
T.3.1.7. Dinlediklerinde/izlediklerinde gerçek unsurları ve hayal unsurlarını ayırt eder.
|
Toplamları en çok üç basamaklı olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar.
|
Toplamları en çok üç basamaklı olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar.
|
Seçtiği müzik eşliğinde dans koreografisi oluşturur.
|
||
T.3.1.7. Dinlediklerinde/izlediklerinde gerçek unsurları ve hayal unsurlarını ayırt eder.
|
T.3.1.7. Dinlediklerinde/izlediklerinde gerçek unsurları ve hayal unsurlarını ayırt eder.
|
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer ve kurar.
|
Yarattığı ritim çalgısıyla dinlediği ve söylediği müziğe eşlik eder.
|
1.Araştırma sonucu kendi seçtiği bir saksı bitkisini satın alır ve sınıfa getirir.
|
Seçtiği müzik eşliğinde dans koreografisi oluşturur.
|
||
Atatürk?ün öğrenim hayatı hakkında araştırma yaparak edindiği bilgileri yazılı, sözlü veya görsel yollarla ifade eder.
|
F.3.3.2.2. İtme ve çekme kuvvetlerinin hareket eden ve duran cisimler üzerindeki etkilerini gözlemleyerek kuvveti tanımlar.
|
F.3.3.2.2. İtme ve çekme kuvvetlerinin hareket eden ve duran cisimler üzerindeki etkilerini gözlemleyerek kuvveti tanımlar.
|
7. Nesnelerin görünümlerini lekesel olarak algılar (G.S.B.).
|
1.Araştırma sonucu kendi seçtiği bir saksı bitkisini satın alır ve sınıfa getirir.
|
Seçtiği müzik eşliğinde dans koreografisi oluşturur.
|
||
F.3.3.2.2. İtme ve çekme kuvvetlerinin hareket eden ve duran cisimler üzerindeki etkilerini gözlemleyerek kuvveti tanımlar.
|
T.3.1.7. Dinlediklerinde/izlediklerinde gerçek unsurları ve hayal unsurlarını ayırt eder.
|
T.3.1.7. Dinlediklerinde/izlediklerinde gerçek unsurları ve hayal unsurlarını ayırt eder.
|
Expressing ability and inability
|
Expressing ability and inability
|
Seçtiği müzik eşliğinde dans koreografisi oluşturur.
|