Şubat ayına ait belirli gün ve haftalar |
19 Şubat :Milli Eğitim Vakfı Kuruluş Günü
28 Şubat :Sivil Savunma Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
19. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Farklılıkların doğal olduğunu kabul eder ve farklı özelliklere sahip kişilere hoşgörüyle yaklaşır.
|
T3.2.5. Metnin vermek istediği mesajı veya değerleri belirleyerek bunların nasıl aktarıldığını açıklar.
|
T3.2.5. Metnin vermek istediği mesajı veya değerleri belirleyerek bunların nasıl aktarıldığını açıklar.
|
10?un katı olan üç basamaklı doğal sayılardan, 10?un katı olan en çok üç basamaklı doğal sayıları zihinden çıkarır.
|
İki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır.
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
Farklılıkların doğal olduğunu kabul eder ve farklı özelliklere sahip kişilere hoşgörüyle yaklaşır.
|
T3.2.5. Metnin vermek istediği mesajı veya değerleri belirleyerek bunların nasıl aktarıldığını açıklar.
|
T3.2.5. Metnin vermek istediği mesajı veya değerleri belirleyerek bunların nasıl aktarıldığını açıklar.
|
İki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır.
|
İki doğal sayının toplamını tahmin eder ve tahminini işlem sonucuyla karşılaştırır.
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
T3.2.5. Metnin vermek istediği mesajı veya değerleri belirleyerek bunların nasıl aktarıldığını açıklar.
|
T3.2.5. Metnin vermek istediği mesajı veya değerleri belirleyerek bunların nasıl aktarıldığını açıklar.
|
Toplamları en çok üç basamaklı olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar.
|
Müziklerdeki aynı ve farklı söz kümelerini harekete dönüştürür.
|
2.Oluşturduğu hikayeyi okuma kurallarına uygun şekilde arkadaşlarına sunar.
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
Fiziksel özelliklerini tanıyarak olumlu bir beden imgesi geliştirir.
|
F.3.5.2.1. Çevresindeki ışık kaynaklarını doğal ve yapay ışık kaynakları şeklinde sınıflandırır.
|
F.3.5.2.1. Çevresindeki ışık kaynaklarını doğal ve yapay ışık kaynakları şeklinde sınıflandırır.
|
5. Gösterilen eserle ilgili duygu ve düşüncelerini ifade eder (G.S.K.).
|
1.Ders:Kelime Bulmaca Etkinliği
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
F.3.5.2.1. Çevresindeki ışık kaynaklarını doğal ve yapay ışık kaynakları şeklinde sınıflandırır.
|
T3.2.5. Metnin vermek istediği mesajı veya değerleri belirleyerek bunların nasıl aktarıldığını açıklar.
|
T3.2.5. Metnin vermek istediği mesajı veya değerleri belirleyerek bunların nasıl aktarıldığını açıklar.
|
Describing sizes and shapes
|
Describing sizes and shapes
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|