Şubat ayına ait belirli gün ve haftalar |
19 Şubat :Milli Eğitim Vakfı Kuruluş Günü
28 Şubat :Sivil Savunma Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
20. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
İnsanlığa hizmet etmiş kişilerin çocukluklarını ve yaptıklarını araştırır ve sunar.
|
T3.2.6. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
T3.2.6. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
Toplamları en çok üç basamaklı olan doğal sayılarla eldesiz ve eldeli toplama işlemini yapar.
|
Toplamları 100?ü geçmeyen en çok iki doğal sayıyı zihinden toplar.
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
Hayatımızı kolaylaştırmak için çalışanları tanır ve yaptıkları işleri açıklar
|
T3.2.6. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
T3.2.6. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
Toplamları 100?ü geçmeyen en çok iki doğal sayıyı zihinden toplar.
|
Toplamları 100?ü geçmeyen en çok iki doğal sayıyı zihinden toplar.
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
T3.2.6. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
T3.2.6. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
En çok üç basamaklı doğal sayıları en yakın onluğa yuvarlar.
|
Dinlediği müziklerle ilgili duygu ve düşüncelerini farklı anlatım yollarıyla ifade eder.
|
1. Seviyesine uygun kelime bulmacalarını çözer.
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
Hayalindeki meslekle ilgili duygu, düşünce ve beklentilerini sanat yoluyla ifade eder
|
F.3.5.3.1. Ses şiddetinin işitme için önemli olduğunu gözlemler ve her sesin insan kulağı tarafından işitilemeyeceğini fark eder.
|
F.3.5.3.1. Ses şiddetinin işitme için önemli olduğunu gözlemler ve her sesin insan kulağı tarafından işitilemeyeceğini fark eder.
|
6.Yapacağı görsel sanat çalışmalarında gösterilen eserlerden yararlanır (G.S.K.).
|
2.Arkadaşları ile fikir alışverişi yapar.
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
F.3.5.3.2. Ses şiddeti ile uzaklık arasındaki ilişkiyi açıklar.
|
T3.2.6. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
T3.2.7. Okuduğu metindeki kahramanların özelliklerini belirler ve karşılaştırır.
|
Making simple inquiries
|
Making simple inquiries
|
Fiziksel uygunluğunu destekleyici oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|