"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir sorunla karşılaştığımızda ümitsizliğe kapılmalıyız. sınıf defteri oku
aşağıdaki işlemleri yapınız.
31x21= 25x3= 32x30= sınıf defteri oku
Marketten aldığımız yiyeceklerde ..... belgesi olması zorunludur. sınıf defteri oku
Zor günlerimizde sıkıntı çekmemek için ................ yapmalıyız. sınıf defteri oku
1 metre 70 santimetreye kaç santimetre daha eklersek 3 metre olur? sınıf defteri oku
Konuşurken ....... sesle konuşmamalıyız. sınıf defteri oku
Lavaboda ......akan muslukları kapatmalıyız. sınıf defteri oku
Okul çantamızı .............. göre hazırlarız. sınıf defteri oku
Timsah hem karada hem de suda yaşayabilir. sınıf defteri oku
Bu kadar heyecanlı olmasının ....................... sınavın yaklaşması. sınıf defteri oku
Sınıfımızın yerini .......... çizerek gösterebiliriz. sınıf defteri oku
Bir günde 15 sayfa kitap okuyan Mehmet bir haftada kaç sayfa kitap okur? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi