"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Anne, baba ve çocuktan oluşan aileye .............. aile denir. sınıf defteri oku
İlgi ve yetenekler kişiden kişiye değişir. sınıf defteri oku
Fırınlar beslenme ihtiyacımızdan meydana çıkmıştır. sınıf defteri oku
 "Çocuklar ip ........."
cümlesinde boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi yazılabilir? sınıf defteri oku
"Hasta olan tanıdıklarımızı ....................  etmeye özen göstermeliyiz."
yukarıda boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi gelmelidir.
sınıf defteri oku
Okulumuzda 1962 öğrenci vardır. Kız öğrencilerin sayısı 898 olduğuna göre, okulumuzda kaç erkek öğrenci vardır? sınıf defteri oku
Hediye 25 TL`ye etek,18 TL `ye bluz aldıktan sonra cebinde 43 TL`si kalmış. Alışverişe çıkmadan önce Hediye`nin kaç lirası vardı? sınıf defteri oku
Kesici, patlayıcı ve yanıcı maddelerden ............ durmalıyız. sınıf defteri oku
Sınıf başkanını oy kullanarak seçimle belirleriz. sınıf defteri oku
İstiklal Marşı`mızı Mehmet Akif ERSOY yazmıştır? sınıf defteri oku
Bir saatin 7 eksiği kaç dakikadır? sınıf defteri oku
Okul kuralları sadece öğretmenler için vardır. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi