"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

İslam`a göre kişinin dinini seçmesine kim karar verir? sınıf defteri oku
Atatürk bize birçok hak ve hürriyet kazandırmıştır. sınıf defteri oku
"Ben öğretmen olmak istiyorum." diyen bir öğrencinin ileride olmak istediği meslek ile alakalı bir resim vardır? sınıf defteri oku
Kantinde de olsa paketlenmemiş  yiyecekleri satın almamalıyız. sınıf defteri oku
Yarın; ....... sonra gelecek gün için kullanırız. sınıf defteri oku
Okul çantamızı .............. göre hazırlarız. sınıf defteri oku
Şu anki öğretmeniniz yerinde siz olsaydınız öğrencilere konuları nasıl anlatırdınız ve siz ne biçimde öğrenmeyi seviyorsunuz. sınıf defteri oku
Kimlik belgemizde aşağıdakilerden hangisi yer almaz? sınıf defteri oku
İlk müslümanlar kimlerdir? sınıf defteri oku
“kara“sözcüğü aşağıdaki tümcelerden hangisinde “yer” veya “toprak parçası” anlamındadır ? sınıf defteri oku
Tatil planlarını anne-babamızın işlerine ve çocukların okul dönemlerine göre yapmalıyız. sınıf defteri oku
Canlıların temel ihtiyaçlarından biri eğlencedir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi