"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Kazara bizi yere düşüren arkadaşlarımıza karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Sınıfımın yerini tarif ederken yakınındaki yerlere göre anlatırım. sınıf defteri oku
Cumhuriyet, halk egemenliğine dayanan bir yönetim şeklidir. sınıf defteri oku
Okulumuzun bahçesine geçen yıl 3 deste, bu yıl 18 tane fidan diktik. Bahçeye son iki yılda diktiğimiz fidanların toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Aile içindeki ................. bilmeliyiz. sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelime çiftlerinden hangisi  zıt  anlamlıdır ? sınıf defteri oku
Binalar yapılırken içine demirler yerleştirilir. Bu demirler binaların ayakta durmasına destek verir. sınıf defteri oku
Kızgınlık ve sinirlenme durumuna  ...........   denir. sınıf defteri oku
Okul ve sınıf eşyalarını .................. kullanmalıyız. sınıf defteri oku
Bir sınıfta 14 kız öğrenci vardır. Erkek öğrencilerin sayısı ile kızlardan 4 fazladır. Bu sınıfta kaç öğrenci vardır? sınıf defteri oku
Şeytanın Allah`ın rahmetinden kovulmasına sebep olan karakteri aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Teneffüslerde sınıflarımızı havalandırmalıyız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi