"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Okul kurallarına uymadığınızda ortaya çıkabilcek beş sorunu çözümüyle birlikte yazınız  sınıf defteri oku
Yılın belli günlerinde ihrama girerek Kabe`yi tavaf etmek ve Arafat`ta vakfe yapmakla yerine getirilen ibadet aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
İmla kılavuzu sözcüklerin anlamını bulabileceğimiz bir kaynak kitaptır.  sınıf defteri oku
Gaziantep Ankara arası 650 kilometre, Manasya Ankara arası 450 kilometre olduğuna göre bu iki uzunluk arasındaki fark ne kadardır? sınıf defteri oku
Kutup yıldızı ........... yönünü gösterir. sınıf defteri oku
Yarısı 8 olan sayının tamamı kaçtır? sınıf defteri oku
Biz insanlar için en korunaklı yer evimizdir. sınıf defteri oku
Boşa akan suları kapatarak ................ yapabiliriz. sınıf defteri oku
Üzgün bir kişinin karşısında gülersek ona saygı göstermiş oluruz. sınıf defteri oku
Kimlik belgemiz .... olduğumuzu gösteren resmi belgedir. sınıf defteri oku
Yakın bir arkadaşınız başka bir kente taşınmak zorunda kaldığında ne hissedersiniz? sınıf defteri oku
Birinin kalbini kırdığımızda ............... dilemeliyiz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi