"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

 Bugünün işini ………………… bırakma. sınıf defteri oku
................  yön bulmada kullanılan bir araçtır. sınıf defteri oku
Çöpleri daima  .. kutusuna atarım. 
Yukarıdaki boşluğa hangi kelime gelmelidir? sınıf defteri oku
" Çocuklar Parkta oynuyorlar. "  Cümlesinde hangi sözcük yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
İnsanlar, olaylar karşısında farklı duygular yaşayabilirler. sınıf defteri oku
Bir kasap 20 kg. dana eti, 29 kg. koyun eti saymıştır. Kasap toplam kaç kg et satmıştır? sınıf defteri oku
Bizden farklı düşünen arkadaşlarımız ile oyun oynamamalıyız. sınıf defteri oku
Her ailenin kendine ......... kuralları vardır. sınıf defteri oku
"Okulda kırk kız öğrenci var"
Cümlesinde hangi kelime sıfat görevindedir? sınıf defteri oku
Sabah sınıfa girdiğimizde öğretmen ve arakadaşlarımıza ................ deriz. sınıf defteri oku
Telefon, televizyon, koltuk canlıdır. sınıf defteri oku
Okula ........ gelmeliyiz. Yukarıdaki cümle hangi kelime ile tamamlanmalıdır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.11. Okul kurallarına uyar.
Merdiven iniş çıkış kurallarına uyma, pencereden aşağıya sarkmama, kablo ve prizlere dokunmama, okul eşyalarını özenli kullanma; sınıf, koridor, okul bahçesi, tuvaletler ve yemekhaneyi temiz tutma, çöp kovasını kullanma ve gerekli durumlarda sıraya girme "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.2. Sağlığını korumak için alması gereken önlemleri fark eder.
Kişisel temizliğini yapma, mevsime uygun giyinme, meyve ve sebzeleri tüketmeden önce yıkama, spor yapma, bulaşıcı hastalıklardan korunma yolları, akılcı ilaç kullanımı, diş hekimine ve doktora gitmenin gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi