"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bitkilerin büyümesi için suya, güneşe ve havaya ihtiyaçları vardır. sınıf defteri oku
Trafik kuralları bizim  .............  ve mal güvenliğimiz içindir. sınıf defteri oku
Omurga kemiğinin her bir parçasına omur denir. sınıf defteri oku
aşağıdaki işlemleri yapınız.
31x45= 27x56= 52x36= sınıf defteri oku
Arkadaş seçerken ............. olmasına dikkat ederiz. sınıf defteri oku
Çevrenin korunması ve gelecek nesillere aktarılması bir   ............  görevidir. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi meleklerin özelliklerinden birisi değildir? sınıf defteri oku
Dünyanın güneş etrafında dönmesi sonucunda mevsimler oluşur. sınıf defteri oku
 Dolaptaki 16 litre sütün 6 litresini içersek geriye kaç litre süt kalır? sınıf defteri oku
Bir barınağın olması insana güven verir. sınıf defteri oku
Küme çalışmalarında arkadaşlarımız arasında ............. dağılımı yaparız. sınıf defteri oku
12 kilogram çilekten 4 kilogram reçel yapılmaktadır. 24 kilogram çilekten kaç kilogram reçel yapılır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi