"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir kümeste 9 tavuk ve 5 ördek vardır. Kümesteki hayvanların ayakları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızla benzer ve ............ özelliklerimiz vardır. sınıf defteri oku
El parmak kemikleri kısa kemiğe örnektir. sınıf defteri oku
Bütün meslekler hayatımızı .............. için vardır. sınıf defteri oku
Ailemizin belirlediği eve giriş - çıkış saatlerine uymalıyız. sınıf defteri oku
Okulumuzun bahçesine geçen yıl 3 deste, bu yıl 18 tane fidan diktik. Bahçeye son iki yılda diktiğimiz fidanların toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Yanlı davranışlar arkadaşlığı ..................  etkiler. sınıf defteri oku
Sınıfta top ile oynamak yanlış bir davranıştır. sınıf defteri oku
Atatürk ilk öğrenimine ....... mektebinde başlamıştır. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi iyi bir arkadaşın özellikleri olabilir ? sınıf defteri oku
Tarçın 9 yaşında, Orkun’un yaşı ise Tarçının yaşından 4 fazladır. Tarçın ile Orkun’un yaşları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Bahçeye 11 tane karanfil, 9 tane lale, karanfillerden 4 eksik papatya diktik. Bahçeye toplam kaç çiçek ektik? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.2. Sağlığını korumak için alması gereken önlemleri fark eder.
Kişisel temizliğini yapma, mevsime uygun giyinme, meyve ve sebzeleri tüketmeden önce yıkama, spor yapma, bulaşıcı hastalıklardan korunma yolları, akılcı ilaç kullanımı, diş hekimine ve doktora gitmenin gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi