"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Uyluk kemiği kolumuzdadır. sınıf defteri oku
Hangileri haccın farzlarındandır? sınıf defteri oku
Doğum günleri  arkadaşlarımızla kutladığımız ....... günlerdir. sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızın eşyalarını izin alarak kullanmalıyız. sınıf defteri oku
Bir günde 15 sayfa kitap okuyan Mehmet bir haftada kaç sayfa kitap okur? sınıf defteri oku
Beraber işbirliği içinde çalışmak bize .............. tasarrufu ve kolaylık sağlar. sınıf defteri oku
Otobüse 6 yolcu daha binerse 17 yolcu olacak. Birinci durakta 8 kişi inerse otobüste kaç yolcu kalır? sınıf defteri oku
Bir meslek sahibi olmak için o meslek ile ilgili eğitim almalıyız. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi namazın dışındaki farzlardan değildir? sınıf defteri oku
8 - 7 - 6 - 5 - ..... - 3
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı gelmelidir? sınıf defteri oku
Banyo yaparken büyüklerimizden yardım almamıza gerek yoktur. sınıf defteri oku
Evde herkesin kendine göre bir görevi vardır. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi