"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Beslenme alışkanlığımız ............ olması hastalanmamıza sebep olabilir. sınıf defteri oku
Arzu, 64 kg ağırlığındadır. Eda ise  Arzu`dan 35 kg daha hafiftir. Arzu ve Eda`nın ağırlıkları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Banyo yaparken büyüklerimizden yardım almamıza gerek yoktur. sınıf defteri oku
"Çevremizdeki insanlara güzel davranmalıyız."
Buna göre görgü kurallarına uymayan sözcük aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Alfabemizde kaç harf vardır? sınıf defteri oku
Fatih ve Şener paralarını birleştirmişlerdir. Fatih 575 Kuruş, Şener 250 Kuruş vermiştir. İkisinin parası ne kadar etmiştir? sınıf defteri oku
Mehmet 12 yaşındadır. Kardeşi Oğuz, Mehmet`den 6 yaş büyüktür. Oğuz kaç yaşındadır?  sınıf defteri oku
Hediye parasının 15 lirasını Ceren`in babası üstlendiğine göre her biri kaçar lira verirse ihtiyaçları olan 225 lirayı tamamlamış olurlar? sınıf defteri oku
Aşağıdaki sözcüklerden hangisi yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
420 torba kömürün 20 torbasını koşmuşuna veren Cafer Amca’ ya kaç torba kömür kalır? sınıf defteri oku
Kur`an-ı Kerim kimin zamanında kitap haline getirilmiştir? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi meleklerin özelliklerinden birisi değildir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.4. Evde aile bireyleri ile iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Evde aile bireyleriyle iletişim kurarken duygularını, düşüncelerini ve isteklerini nezaket kuralları çerçevesinde uygun ses tonu, mimik ve kelimelerle dile getirmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi