"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

İstediklerimizi alabilmek için birikim yapmalıyız. sınıf defteri oku
Hz.Peygamber (SAV)’in bildirdiğine göre dinin direği olan ibadet aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Bir bakkal 620 ekmeğin 300 tanesini satmıştır. Bakkalın geriye kaç ekmeği kalmıştır? sınıf defteri oku
"Bilsin ki insan için kendi çalışmasından başka bir şey yoktur.” "Allah’a güvenmek demek boş boş beklemek değildir." "İnsana düşen elinden geleni yapmak ve gerisini Allah’a bırakmaktır." Yukarıda bahsedilen her mü’minde bulunması gereken davranış hangisid sınıf defteri oku
Müdür, öğretmen ve hizmetliler ................... çalışanlarıdır. sınıf defteri oku
Aşağıdaki çarpma işlemlerini yapınız. 121x4= 23x41= 12x58= sınıf defteri oku
Bir yılda dört mevsim vardır. sınıf defteri oku
Hac ibadeti yapılışı yönünden nasıl bir ibadettir? sınıf defteri oku
Kutup yıldızı ........... yönünü gösterir. sınıf defteri oku
Yemeğe büyüklerimiz başlamadan önce başlamamalıyız. sınıf defteri oku
Bir kurbağa 10 metrelik bir çukurdan zıplayarak çıkmaya çalışıyor.Ve her zıplayışında 3 metre çıkıyor ancak tutunamayıp 2 metre düşüyor bu 
kurbağa kaçıncı zıplayışında çukurdan tamamen çıkar ? sınıf defteri oku
Okuldan eve dönerken bizi oyun oynamaya çağıran arkadaşlarımıza hayır diyebiliriz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi