"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Malzeme eksik olduğu ............  işçiler tatil etti. sınıf defteri oku
"Gaste" kelimesinin doğru yazılışı ............ şeklinde olmalıdır. sınıf defteri oku
Evdeki güvenlik kurallarına uymak bizim tehlikelerden korur. sınıf defteri oku
İlk peygamber kimdir? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi iyi insanlarda olmayan bir özelliktir? sınıf defteri oku
Öfkelendiğimizde hep sağlıklı düşünürüz. sınıf defteri oku
Bitkilerin büyümesi için suya, güneşe ve havaya ihtiyaçları vardır. sınıf defteri oku
Ayşe’nin 7 tane oyuncak bebeği vardı. Doğum gününde 6 tane de arkadaşları getirdi. Ayşe’nin kaç oyuncak bebeği oldu?  sınıf defteri oku
Hasta olan arkadaşlarımızı ziyaret ederek onlara moral vermeliyiz. sınıf defteri oku
Bir yılda 12 ay vardır. sınıf defteri oku
Sınıfımızda yerlere çöp atan arkadaşlarımızı ...................  sınıf defteri oku
Kur`an-ı Kerim kimin zamanında kitap haline getirilmiştir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi