"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Onlar basamağı 6, birler basamağı 5 olan sayının 4 katı kaçtır? sınıf defteri oku
19 -  18  - 17 - ..... -15
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı yazılmalıdır? sınıf defteri oku
Yağmur 8 yaşındadır. Ablasının yaşı ise Yağmur’un yaşının iki katından 5 eksiktir. Yağmur`un ablası kaç yaşındadır? sınıf defteri oku
Evimizin yerinin tarifi adresimiz değildir. sınıf defteri oku

diyerek tüm insanlara kucak açan ünlü düşünürümüz kimdir? sınıf defteri oku
Apartmanımız 6 katlı ve yüksekliği 12 m ‘dir. Buna göre her katın yüksekliği kaç m ‘dir? sınıf defteri oku
Sabah sınıfa girdiğimizde öğretmen ve arakadaşlarımıza ................ deriz. sınıf defteri oku
Kur’an’ı Kerim’in tamamlanması yaklaşık olarak kaç yıl sürmüştür? sınıf defteri oku
Yukarıda anlatılan yer neresidir? sınıf defteri oku
Spor yapma, televizyon izleme, müzik dinleme insanların .............. ihtiyaçlarındandır. sınıf defteri oku
Bir bahçede 368 tane elma ve 197 tane de armut ağacı vardır. Bu bahçedeki meyvelerin sayısı kaçtır?  sınıf defteri oku
Babamızın çocuk iken oynadığı birçok oyun artık oynanmıyor. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.1. Okulda ve evde güvenlik kurallarına uyar.
Merdivenden dikkatli inip çıkma, asansörü doğru kullanma, ıslak zeminde dikkatli yürüme, sınıf içindeki camlı eşyaları (dolap, şeref köşesi vb.) dikkatli kullanma, camdan ve balkondan aşağıya sarkmama; elektrik prizleri, kablolar ve ateşle oynamama, suyu "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi