"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Doğum günleri  arkadaşlarımızla kutladığımız ....... günlerdir. sınıf defteri oku
Bitkilerin yaşayabilmesi için hava, güneş ve suya ihtiyacı vardır. sınıf defteri oku
Ahiret gününde tüm insanların bir arada toplanacakları yere ne ad verilir? sınıf defteri oku
................. mevsiminde havalar soğuk olur. sınıf defteri oku
Okulumuzdaki 450 öğrenciden 300 tanesi bahçeye çıkmıştır. Bahçeye çıkmayan öğrenci kaç kişidir? sınıf defteri oku
Kazara bizi yere düşüren arkadaşlarımıza karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Omurga kemiğinin her bir parçasına omur denir. sınıf defteri oku
Evimiz sokağın mahalle başındaydı.
Yukarıdaki cümlede anlamı bozan kelime hangisidir ?
sınıf defteri oku
Kur`an-ı Kerim nerede ve ne zaman indirilmeye başlanmıştır? sınıf defteri oku
Aşağıdaki hangi seçenekte ilk ve son gönderilen peygamberler birlikte verilmiştir? sınıf defteri oku
Müze, toplumların kullandıkları tüm eşyaları . .. . . . . . için oluşturulmuş kurumdur. sınıf defteri oku
Musa ,4 düzine sarı gül ile 2 deste  kırmızı karanfil almış. Musa  vazoya kaç çiçek koymuştur?  sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.1. Okulda ve evde güvenlik kurallarına uyar.
Merdivenden dikkatli inip çıkma, asansörü doğru kullanma, ıslak zeminde dikkatli yürüme, sınıf içindeki camlı eşyaları (dolap, şeref köşesi vb.) dikkatli kullanma, camdan ve balkondan aşağıya sarkmama; elektrik prizleri, kablolar ve ateşle oynamama, suyu "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi