"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Elif, Kurban  Bayramı`nda   anneannesinden  20 TL,dedesinden anneannesinin verdiği harçlıktan 15 TL daha fazla  anne ve babasından ise 18 er TL harçlık toplamış.Elif toplam kaç TL bayram harçlığı toplamıştır? sınıf defteri oku
Sınıf kitaplığımızda 84 kitap vardı. Oya 39 kitap getirdi. Ahmet ise Oya`dan 17 fazla kitap getirdi. Sınıf kitaplığımızda kaç kitap oldu? sınıf defteri oku
Bahçemize 42 zeytin,19 incir fidanı diktik. Diktiğimiz fidanlardan 6 tanesi kurumuş. Bahçemizde kaç tane fidan vardır? sınıf defteri oku
Her canlının kendine özgü yuvası vardır. sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelime çiftlerinden hangisi  zıt  anlamlıdır ? sınıf defteri oku
Eren 5 tane ceviz yedi. Ahmet de Erenden 3 tane fazla yedi.tabakta 8 tane ceviz kaldığına göre başlangıçta tabakta kaç tane ceviz vardı? sınıf defteri oku
Komşular rahatsız oldukları ................ müziğin sesini kıstık. sınıf defteri oku
Çeyrek saatte 7 soru çözen Yaren, 1 saatte kaç soru çözer? sınıf defteri oku
Kuşku duymadan  inanma ve bağlanma duygusuna ....................  denir. sınıf defteri oku
Günlük işlerimiz için günlük plan yapmalıyız. sınıf defteri oku
Sınıfta top ile oynamak yanlış bir davranıştır. sınıf defteri oku
Evdeki güvenlik kurallarına uymak bizim tehlikelerden korur. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi