"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir müzeyi, Eylül ayında 347, Ekim ayında ise 351 kişi ziyaret etmiştir. Bu müzeyi toplam kişi ziyaret etmiştir? sınıf defteri oku
Peygamber efendimizin ilk hicreti nereye olmuştur? sınıf defteri oku
Aşağıdaki seçeneklerden hangisinde sesli harflerin hepsi doğru olarak verilmiştir? sınıf defteri oku
Tren ...... giden bir ulaşım aracıdır. sınıf defteri oku
Omurga kemiğinin her bir parçasına omur denir. sınıf defteri oku
Arzu, 64 kg ağırlığındadır. Eda ise  Arzu`dan 35 kg daha hafiftir. Arzu ve Eda`nın ağırlıkları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
12  -  11   -  10  -  9  - ..... -  7
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı gelmelidir? sınıf defteri oku
Öğretmenlerimiz ve arkadaşlarımız ile konuşurken ........  olmalıyız. sınıf defteri oku
Ablamın bebeği, 3ay iki haftalık olduğuna göre, ablamın bebeği kaç haftalıktır? sınıf defteri oku
Bir yılda ............. gün ve 6 saat vardır. sınıf defteri oku
Dün 36 sayfa kitap okudum. Bugün dünden 26 sayfa fazla kitap okudum. İki günde kaç sayfa kitap okudum? sınıf defteri oku
30 Ağustos 1922 de Başkomutanlık Meydan Savaşı kazanıldı. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi