"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Okul kurallarına uyarak okulun korunmasına yardımcı oluruz. sınıf defteri oku
Ailemizin belirlediği eve giriş - çıkış saatlerine uymalıyız. sınıf defteri oku
Sınıfımızda yapılacak yıl sonu etkinliği için arkadaşlarımız ile beraber çalışmalıyız.  sınıf defteri oku
Anlamlı ve kurallı her cümlenin sonuna nokta koymalıyız. sınıf defteri oku
Bir yarışmada kazanan kendini mutlu hissederken, kaybedenler üzülebilirler. sınıf defteri oku
Küme çalışmalarında arkadaşlarımız arasında ............. dağılımı yaparız. sınıf defteri oku
İki gün sonra doğum gününü kutlayacak olan Didar’ın doğum gününe kaç saat kalmıştır? sınıf defteri oku
Evde herkesin kendine göre bir görevi vardır. sınıf defteri oku
Kantinde de olsa paketlenmemiş  yiyecekleri satın almamalıyız. sınıf defteri oku
Cümlesinde boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisini yazabiliriz? sınıf defteri oku
Öğretmenim, Atatürk`ün disiplinli ve ....... çalıştığını bunun için başarılı olduğunu söyledi. sınıf defteri oku
Yukarıdaki metinde verilmek istenen istenen mesaj nedir ve hangi yöntemle aktarılmıştır ? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi