Ekim ayına ait belirli gün ve haftalar |
Ekim 1. haftası :Dünya Çocuk Günü
4 Ekim :Hayvanları Koruma Günü
29-30 Ekim :Kızılay Haftası
29 Ekim :Cumhuriyet Bayramı
0 Ekim :Dünya Tasarruf Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
5. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.1.2.4. Konuşmanın akışı içinde sorular sorar ve sorulan sorulara cevap verir.
|
T4.1.2.4. Konuşmanın akışı içinde sorular sorar ve sorulan sorulara cevap verir.
|
6. Din ve ahlak kavramlarını tanımlar.
|
6. Din ve ahlak kavramlarını tanımlar.
|
A.3. Müzik çalışmalarını sergiler.
|
1. Düzlemsel şekillerdeki simetri doğrularını belirler ve çizer.
|
||
Describing characters/people
|
Describing characters/people
|
4.1.3.1. Kanın vücutta dolaşımını sağlayan yapı ve organları tanır ve model üzerinde gösterir.
|
4.1.3.1. Kanın vücutta dolaşımını sağlayan yapı ve organları tanır ve model üzerinde gösterir.
|
Y4.2.1. Hak, özgürlük ve sorumluluk arasındaki ilişkiyi fark eder.
|
Y4.2.1. Hak, özgürlük ve sorumluluk arasındaki ilişkiyi fark eder.
|
||
1. Düzlemsel şekillerdeki simetri doğrularını belirler ve çizer.
|
1. Düzlemsel şekillerdeki simetri doğrularını belirler ve çizer.
|
T4.1.2.4. Konuşmanın akışı içinde sorular sorar ve sorulan sorulara cevap verir.
|
T4.1.2.4. Konuşmanın akışı içinde sorular sorar ve sorulan sorulara cevap verir.
|
SB.4.2.2. Ailesi ve çevresindeki millî kültürü yansıtan ögeleri araştırarak örnekler verir.
|
SB.4.2.2. Ailesi ve çevresindeki millî kültürü yansıtan ögeleri araştırarak örnekler verir.
|
||
T4.1.2.5. Konuşmada/tartışmada ifade edilen fikirleri toparlar, konuşmalarından ne anladığını ve kendi düşüncelerini ifade eder.
|
T4.1.2.5. Konuşmada/tartışmada ifade edilen fikirleri toparlar, konuşmalarından ne anladığını ve kendi düşüncelerini ifade eder.
|
SB.4.2.2. Ailesi ve çevresindeki millî kültürü yansıtan ögeleri araştırarak örnekler verir.
|
TG.4.1.4. Yaya olarak trafik kurallarına uyar.
|
4.1.3.1. Kanın vücutta dolaşımını sağlayan yapı ve organları tanır ve model üzerinde gösterir.
|
Renklerin duygu ve düşüncelerle ilişkisini tartışır(G.S.B.).
|
||
1.Uygun karesel, dikdörtgensel ve üçgensel bölgeleri kullanarak ve boşluk kalmayacak şekilde döşeyerek süsleme yapar.
|
1.Uygun karesel, dikdörtgensel ve üçgensel bölgeleri kullanarak ve boşluk kalmayacak şekilde döşeyerek süsleme yapar.
|
T4.1.2.5. Konuşmada/tartışmada ifade edilen fikirleri toparlar, konuşmalarından ne anladığını ve kendi düşüncelerini ifade eder.
|
T4.1.2.5. Konuşmada/tartışmada ifade edilen fikirleri toparlar, konuşmalarından ne anladığını ve kendi düşüncelerini ifade eder.
|
O.4.1.1.3. Oyunlarda nesne kontrolü gerektiren hareketleri etkili kullanır.
|
O.4.1.1.3. Oyunlarda nesne kontrolü gerektiren hareketleri etkili kullanır.
|