Ekim ayına ait belirli gün ve haftalar |
Ekim 1. haftası :Dünya Çocuk Günü
4 Ekim :Hayvanları Koruma Günü
29-30 Ekim :Kızılay Haftası
29 Ekim :Cumhuriyet Bayramı
0 Ekim :Dünya Tasarruf Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
7. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.1.4. Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu ve ana fikrini/ana duygusunu belirler.
|
T4.1.4. Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu ve ana fikrini/ana duygusunu belirler.
|
8. Sübhaneke duasını ezbere okur ve anlamını söyler.
|
8. Sübhaneke duasını ezbere okur ve anlamını söyler.
|
A.5. Atatürk?ü anlatan şarkı ve marşları anlamına uygun dinler ve seslendirir.
|
2. 4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıların bölüklerini ve basamaklarını; basamaklarındaki rakamların basamak değerlerini belirtir.
|
||
Making simple inquiries
|
Making simple inquiries
|
4.1.4.1. Egzersiz, soluk alıp verme ve nabız arasında ilişki kurar.
|
4.1.4.2. Egzersiz sonucunda nabızla ilgili elde ettiği verileri kaydeder ve yorumlar.
|
Y4.2.3. Hak ve özgürlüklerini kullanabilen ve kullanamayan çocukların yaşantılarını karşılaştırır.
|
Y4.2.3. Hak ve özgürlüklerini kullanabilen ve kullanamayan çocukların yaşantılarını karşılaştırır.
|
||
1 .4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar.
|
1 .4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar.
|
T4.1.4. Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu ve ana fikrini/ana duygusunu belirler.
|
T4.1.4. Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu ve ana fikrini/ana duygusunu belirler.
|
SB.4.2.3. Geleneksel çocuk oyunlarını değişim ve süreklilik açısından günümüzdeki oyunlarla karşılaştırır.
|
SB.4.2.3. Geleneksel çocuk oyunlarını değişim ve süreklilik açısından günümüzdeki oyunlarla karşılaştırır.
|
||
T4.1.4. Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu ve ana fikrini/ana duygusunu belirler.
|
T4.1.4. Dinlediklerinin/izlediklerinin konusunu ve ana fikrini/ana duygusunu belirler.
|
SB.4.2.3. Geleneksel çocuk oyunlarını değişim ve süreklilik açısından günümüzdeki oyunlarla karşılaştırır.
|
TG.4.1.6. Taşıt trafiğine kapalı alanlarda oyun araçlarını güvenli kullanır.
|
4.1.4.3. Egzersiz yapmanın vücut sağlığı açısından önemini fark eder.
|
13. Duygu, düşünce ve izlenimlerini çeşitli görsel sanat teknikleriyle ifade eder (G.S.B.).
|
||
1 .4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları okur ve yazar.
|
3. 4, 5 ve 6 basamaklı doğal sayıları çözümler.
|
T4.1.5.Okunan bir metni, medya içeriğini veya sözel sunumu kendi ifadeleriyle anlatır.
|
T4.1.5.Okunan bir metni, medya içeriğini veya sözel sunumu kendi ifadeleriyle anlatır.
|
O.4.1.1.4. Özgün, modern danslar yapar.
|
O.4.1.1.4. Özgün, modern danslar yapar.
|