Mayıs ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-4 Mayıs :Kardeşlik Haftası
Mayıs 1. haftası :Bilişim Haftası
Mayıs 1. haftası :Trafik ve İlk Yardım Haftası
1-7 Mayıs :Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası
4-10 Mayıs :İş Güvenliği Haftası
6 Mayıs :Hıdrellez
0 Mayıs :Anneler Günü
10-16 Mayıs :Engelliler Haftası
18-24 Mayıs :Müzeler Haftası
29 Mayıs :İstanbul'un Fethi
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
31. Hafta |
|||||||
2023-2024 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Doğal afetler sırasında evinde yapılması gerekenleri, yetişkinler eşliğinde uygulayarak gösterir.
|
T3.2.18. Bağımsız olarak hikâye, drama ve şiirleri okur ve anlar.
|
T3.2.18. Bağımsız olarak hikâye, drama ve şiirleri okur ve anlar.
|
Bir bütünü eş parçalara ayırarak eş parçalardan her birinin kesrin birimi olduğunu belirtir.
|
Paydası en çok iki basamaklı doğal sayı olan en çok üç kesri karşılaştırır ve sıralar.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde öz güvenle hareket eder.
|
||
Harita ve küre üzerindeki su ve kara alanlarını ayırt eder.
|
T3.2.18. Bağımsız olarak hikâye, drama ve şiirleri okur ve anlar.
|
T3.2.18. Bağımsız olarak hikâye, drama ve şiirleri okur ve anlar.
|
Paydası en çok iki basamaklı doğal sayı olan en çok üç kesri karşılaştırır ve sıralar.
|
Paydası en çok iki basamaklı doğal sayı olan en çok üç kesri karşılaştırır ve sıralar.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde öz güvenle hareket eder.
|
||
T3.2.18. Bağımsız olarak hikâye, drama ve şiirleri okur ve anlar.
|
T3.2.19. Parmakla takip etmeden, uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
Bir çokluğun belirtilen kesrin birimi kadarını belirler.
|
Farklı türlerdeki müzikleri dinleyerek müzik beğeni ve kültürünü geliştirir.
|
1. Vücut dilini kullanmayı öğrenir.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde öz güvenle hareket eder.
|
||
Ülkesini, tıpkı evi ve okulu gibi bir ?yuva? olarak kabul eder.
|
F.3.7.1.1. Elektrikli araç-gereçlere yakın çevresinden örnekler vererek elektriğin günlük yaşamdaki önemini açıklar.
|
F.3.7.1.1. Elektrikli araç-gereçlere yakın çevresinden örnekler vererek elektriğin günlük yaşamdaki önemini açıklar.
|
2. Müzedeki eserlerin önemini açıklar (M.B.).
|
2.Jest,mimikleri kullanarak iletişim becerilerini arttırır.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde öz güvenle hareket eder.
|
||
F.3.7.1.1. Elektrikli araç-gereçlere yakın çevresinden örnekler vererek elektriğin günlük yaşamdaki önemini açıklar.
|
T3.2.19. Parmakla takip etmeden, uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
T3.2.19. Parmakla takip etmeden, uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
Expressing ability and inability
|
Expressing ability and inability
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde öz güvenle hareket eder.
|