Mayıs ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-4 Mayıs :Kardeşlik Haftası
Mayıs 1. haftası :Bilişim Haftası
Mayıs 1. haftası :Trafik ve İlk Yardım Haftası
1-7 Mayıs :Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası
4-10 Mayıs :İş Güvenliği Haftası
6 Mayıs :Hıdrellez
0 Mayıs :Anneler Günü
10-16 Mayıs :Engelliler Haftası
18-24 Mayıs :Müzeler Haftası
29 Mayıs :İstanbul'un Fethi
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
32. Hafta |
![]() |
||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
5.5.2025
|
![]() |
Bir evin farklı işlevlere sahip bölümleri ile ülkenin farklı özelliklere sahip yerleri arasında bir benzerlik görür; evin bütünlüğü ile Türkiye?nin bütünlüğü arasında bağlantı kurar.
|
T3.2.19. Parmakla takip etmeden, uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
T3.2.19. Parmakla takip etmeden, uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
Bir çokluğun belirtilen kesrin birimi kadarını belirler.
|
Bir çokluğun belirtilen kesrin birimi kadarını belirler.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde bireysel farklılıklara saygı gösterir.
|
6.5.2025
|
![]() |
İnsanların mutluluğunun, bireylerin aile içerisinde ve ülke genelinde üzerlerine düşen görev ve sorumlulukları yerine getirmelerine bağlı olduğunu kavrar.
|
T3.2.19. Parmakla takip etmeden, uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
T3.2.19. Parmakla takip etmeden, uygun hızda sesli veya sessiz okur.
|
Bir çokluğun belirtilen kesrin birimi kadarını belirler.
|
Bir çokluğun belirtilen kesrin birimi kadarını belirler.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde bireysel farklılıklara saygı gösterir.
|
7.5.2025
|
![]() |
T3.2.20. Anlamını bilmediği sözcük ve sözcük gruplarını öğrenir.
|
T3.2.20. Anlamını bilmediği sözcük ve sözcük gruplarını öğrenir.
|
Cisimlerin bir yüzünün alanını standart olmayan birimlerle ölçer.
|
Çevresindeki Atatürk ile ilgili müzik etkinliklerine katılır.
|
1. Kendisine verilen role adapte olur ve rolü yaşar.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde bireysel farklılıklara saygı gösterir.
|
8.5.2025
|
![]() |
Aralarındaki benzerliklere ve farklılıklara karşın bütün insanların aynı gezegeni paylaştıklarını fark ederek, daha iyi bir dünya yaratmak için her bireyin üzerine düşen görevler olduğunu kavrar.
|
F.3.7.2.1. Elektrikli araç-gereçleri, kullandığı elektrik kaynaklarına göre sınıflandırır.
|
F.3.7.2.1. Elektrikli araç-gereçleri, kullandığı elektrik kaynaklarına göre sınıflandırır.
|
3. Müze, sanat galerisi, ören yeri, tarihî eser, anıt vb. yerlere ilişkin değişik kaynaklardan araştırma yapabilmenin yollarını keşfeder(M.B.).
|
2.Grup sorumluluğu gelişir.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde bireysel farklılıklara saygı gösterir.
|
9.5.2025
|
![]() |
F.3.7.2.1. Elektrikli araç-gereçleri, kullandığı elektrik kaynaklarına göre sınıflandırır.
|
T3.2.20. Anlamını bilmediği sözcük ve sözcük gruplarını öğrenir.
|
T3.2.20. Anlamını bilmediği sözcük ve sözcük gruplarını öğrenir.
|
Expressing likes and dislikes
|
Expressing likes and dislikes
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde bireysel farklılıklara saygı gösterir.
|