Aralık ayına ait belirli gün ve haftalar


Önceki Hafta Sonraki Hafta

16. Hafta

Sınıf Defteri İndir
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı

1.Ders

2.Ders

3.Ders

4.Ders

5.Ders

6.Ders

30.12.2024
Canlıları sınıflandırarak, evinde bitki yetiştirmeye veya hayvan beslemeye istekli olur ve onların ihtiyaçlarını karşılamak için sorumluluk alır.
T3.2.1. Okuduklarının konusunu, ana fikrini/ana duygusunu belirler.
T3.2.1. Okuduklarının konusunu, ana fikrini/ana duygusunu belirler.
Nesnelerin çevrelerini belirler.
Düzlemsel şekillerin çevre uzunluğunu hesaplar
Oyun ve fiziki etkinliklerde basit stratejileri ve taktikleri uygular.
31.12.2024
Hayalindeki evi planlar ve sanat yoluyla ifade eder.
T3.2.1. Okuduklarının konusunu, ana fikrini/ana duygusunu belirler.
T3.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
Düzlemsel şekillerin çevre uzunluğunu hesaplar
Düzlemsel şekillerin çevre uzunluğunu hesaplar
Oyun ve fiziki etkinliklerde basit stratejileri ve taktikleri uygular.
1.1.2025
T3.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
T3.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
Düzlemsel şekillerin çevre uzunlukları ile ilgili problemleri çözer ve kurar.
Müziklerdeki aynı ve farklı söz kümelerini harekete dönüştürür.
2.El becerisini geliştirir.
Oyun ve fiziki etkinliklerde basit stratejileri ve taktikleri uygular.
2.1.2025
Hayalindeki evi planlar ve sanat yoluyla ifade eder.
F.3.4.2.1. Çevresindeki maddeleri, hâllerine göre sınıflandırır.
F.3.4.2.1. Çevresindeki maddeleri, hâllerine göre sınıflandırır.
13. Yaptığı çalışmalarını sergilemekten ve bu duyguyu çevresindekilerle paylaşmaktan haz alır
1. İnce el becerisi gerektiren kısmen detaylı resimleri taşırmadan boyar.
Oyun ve fiziki etkinliklerde basit stratejileri ve taktikleri uygular.
3.1.2025
F.3.4.2.1. Çevresindeki maddeleri, hâllerine göre sınıflandırır.
T3.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
T3.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
Making simple inquiries
Making simple inquiries
Oyun ve fiziki etkinliklerde basit stratejileri ve taktikleri uygular.