Mart ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
15-21 Mart :Tüketiciyi Koruma Haftası
8 Mart :Dünya Kadınlar Günü
8-14 Mart :Bilim ve Teknoloji Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Çanakkale Zaferi
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21 Mart :Türk Dünyası ve Toplulukları Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
27 Mart :Dünya Tiyatrolar Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
26. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Kaynakları bilinçli olarak tüketmenin aile bütçesine katkısını açıklayan yazılı, sözlü ya da görsel etkinliklerde bulunur
|
T3.2.12. Bir bilgiye veya içeriğe erişmek için basılı ve dijital içeriklerde içindekiler ve sözlük bölümünü kullanmayı bilir.
|
T3.2.12. Bir bilgiye veya içeriğe erişmek için basılı ve dijital içeriklerde içindekiler ve sözlük bölümünü kullanmayı bilir.
|
Doğal sayılarla çarpma işlemini gerektiren problemleri çözer ve kurar.
|
Doğal sayılarla çarpma işlemini gerektiren problemleri çözer ve kurar.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde dikkat edilmesi gereken hijyen ilkelerini nedenleriyle açıklar.
|
||
Çocuklara yönelik reklâmların işlevlerini; reklâmlar, ihtiyaçlar ve imkânlar arasındaki ilişkiyi sorgular.
|
T3.2.13. Okuduğunu anlamlandırmada görsellerden yararlanır.
|
T3.2.13. Okuduğunu anlamlandırmada görsellerden yararlanır.
|
İki basamaklı doğal sayıları bir basamaklı doğal sayılara böler.
|
İki basamaklı doğal sayıları bir basamaklı doğal sayılara böler.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde dikkat edilmesi gereken hijyen ilkelerini nedenleriyle açıklar.
|
||
T3.2.13. Okuduğunu anlamlandırmada görsellerden yararlanır.
|
T3.2.13. Okuduğunu anlamlandırmada görsellerden yararlanır.
|
İki basamaklı doğal sayıları bir basamaklı doğal sayılara böler.
|
Farklı ritmik yapılardaki ezgilere uygun hareket eder.
|
2.Görsel odaklanma yeteneğini geliştirir.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde dikkat edilmesi gereken hijyen ilkelerini nedenleriyle açıklar.
|
||
İnsanların nelerden ve nasıl tasarruf edebildiklerini araştırır.
|
F.3.6.2.1. Yaşadığı çevreyi tanır.
|
F.3.6.2.1. Yaşadığı çevreyi tanır.
|
11. Çevresindeki çiçekler, evler, bitkiler, kuşlar vb. varlıkları belirleyerek, bu varlıkların birer biçimleri olduğunu fark eder(G.S.B).
|
1. İşlem basamaklarını takip ederek kukla yapar
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde dikkat edilmesi gereken hijyen ilkelerini nedenleriyle açıklar.
|
||
F.3.6.2.2. Yaşadığı çevrenin temizliğinde aktif görev alır.
|
T3.2.13. Okuduğunu anlamlandırmada görsellerden yararlanır.
|
T3.2.13. Okuduğunu anlamlandırmada görsellerden yararlanır.
|
Talking about locations of things
|
Telling people what we know
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde dikkat edilmesi gereken hijyen ilkelerini nedenleriyle açıklar.
|