Aralık ayına ait belirli gün ve haftalar |
Aralık 2. haftası :İnsan Hakları ve Demokrasi Haftası
10 Aralık :Dünya İnsan Hakları Günü
12-18 Aralık :Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
16. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
2.3.5. Sağlığını korumak için yaşadığı evi ve çevreyi temiz tutar.
|
M2.4.1. Herhangi bir problem ya da bir konuda sorular sorarak veri toplar, sınıflandırır, çetele ve sıklık tablosu şeklinde düzenler ve şekil grafiği oluşturur.
|
T2.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
|
T2.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
|
O.2.2.1.1. Çevresindeki imkânları kullanarak oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
1. İnce el becerisi gerektiren kısmen detaylı resimleri taşırmadan boyar.
|
||
2.3.5. Sağlığını korumak için yaşadığı evi ve çevreyi temiz tutar.
|
M2.4.1. Herhangi bir problem ya da bir konuda sorular sorarak veri toplar, sınıflandırır, çetele ve sıklık tablosu şeklinde düzenler ve şekil grafiği oluşturur.
|
T2.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
|
T2.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
|
O.2.2.1.1. Çevresindeki imkânları kullanarak oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
3. Çevresindeki kirliliği ve düzensizliği onaylamadığını görsel sanatlar yoluyla ifade eder(G.S.K.).
|
||
M2.4.2.Şekil ve nesne grafiğinde gösterilen bilgileri açıklayarak basit tablolar oluşturur ve yorumlar.
|
T2.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
|
T2.2.2. Okuduklarında ne, nerede, ne zaman, nasıl, niçin ve kim sorularına cevap arar.
|
Speaking : E2.5.S1. Students will be able to name the colors of things.
|
Speaking : E2.5.S1. Students will be able to name the colors of things.
|
O.2.2.1.1. Çevresindeki imkânları kullanarak oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
||
2.3.5. Sağlığını korumak için yaşadığı evi ve çevreyi temiz tutar.
|
M2.4.2.Şekil ve nesne grafiğinde gösterilen bilgileri açıklayarak basit tablolar oluşturur ve yorumlar.
|
T2.2.3. Okuduğu metni ana hatlarıyla anlatır.
|
T2.2.3. Okuduğu metni ana hatlarıyla anlatır.
|
O.2.2.1.1. Çevresindeki imkânları kullanarak oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
B.2. Dağarcığımdaki müzikleri anlamlarına uygun hız ve gürlükte söyler.
|
||
2.3.5. Sağlığını korumak için yaşadığı evi ve çevreyi temiz tutar.
|
M2.4.2.Şekil ve nesne grafiğinde gösterilen bilgileri açıklayarak basit tablolar oluşturur ve yorumlar.
|
T2.2.3. Okuduğu metni ana hatlarıyla anlatır.
|
T2.2.3. Okuduğu metni ana hatlarıyla anlatır.
|
O.2.2.1.1. Çevresindeki imkânları kullanarak oyun ve fiziki etkinliklere düzenli olarak katılır.
|
2.Bitirdiği çalışmaları sınıfta sergiler.
|