Mart ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
15-21 Mart :Tüketiciyi Koruma Haftası
8 Mart :Dünya Kadınlar Günü
8-14 Mart :Bilim ve Teknoloji Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Çanakkale Zaferi
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21 Mart :Türk Dünyası ve Toplulukları Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
27 Mart :Dünya Tiyatrolar Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
26. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
2.4.8. Herhangi bir sağlık problemi, alerjik durumu, sürekli kullandığı ilaç vb. varsa bunları yazılı olarak yanında bulundurması gerektiğini bilir.
|
M2.1.25. Verilen bütün, yarım ve çeyrek modellerinin kesir gösterimlerini kullanır.
|
T2.2.15. Bir diyaloğu kahramanları canlandırarak okur.
|
T2.2.15. Bir diyaloğu kahramanları canlandırarak okur.
|
O.2.2.2.5. Oyun ve fiziki etkinliklere katılırken kendisi için güvenlik riski oluşturan unsurları açıklar.
|
2.Görsel odaklanma yeteneğini geliştirir.
|
||
2.4.8. Herhangi bir sağlık problemi, alerjik durumu, sürekli kullandığı ilaç vb. varsa bunları yazılı olarak yanında bulundurması gerektiğini bilir.
|
M2.1.25. Verilen bütün, yarım ve çeyrek modellerinin kesir gösterimlerini kullanır.
|
T2.2.15. Bir diyaloğu kahramanları canlandırarak okur.
|
T2.2.15. Bir diyaloğu kahramanları canlandırarak okur.
|
O.2.2.2.5. Oyun ve fiziki etkinliklere katılırken kendisi için güvenlik riski oluşturan unsurları açıklar.
|
5. Gösterilen eserin sanatçısının adını bilgi dağarcığına katar(G.S.K).
|
||
M2.1.25. Verilen bütün, yarım ve çeyrek modellerinin kesir gösterimlerini kullanır.
|
T2.2.15. Bir diyaloğu kahramanları canlandırarak okur.
|
T2.2.15. Bir diyaloğu kahramanları canlandırarak okur.
|
Listening : E2.8.L1. Students will be able to identify certain pet animals.
|
Listening : E2.8.L2. Students will be able to follow short, simple and oral instructions about the names and locations of pet animals.
|
O.2.2.2.5. Oyun ve fiziki etkinliklere katılırken kendisi için güvenlik riski oluşturan unsurları açıklar.
|
||
2.5.1. Yakın çevresindeki kültürel miras ögelerine örnekler verir.
|
M2.1.25. Verilen bütün, yarım ve çeyrek modellerinin kesir gösterimlerini kullanır.
|
T2.2.15. Bir diyaloğu kahramanları canlandırarak okur.
|
T2.2.16. Şiiri düz yazıdan ayırt eder.
|
O.2.2.2.5. Oyun ve fiziki etkinliklere katılırken kendisi için güvenlik riski oluşturan unsurları açıklar.
|
C.l. Dinlediği öyküdeki olayları farklı materyaller kullanarak canlandırır.
|
||
2.5.1. Yakın çevresindeki kültürel miras ögelerine örnekler verir.
|
M2.1.25. Verilen bütün, yarım ve çeyrek modellerinin kesir gösterimlerini kullanır.
|
T2.2.16. Şiiri düz yazıdan ayırt eder.
|
T2.2.16. Şiiri düz yazıdan ayırt eder.
|
O.2.2.2.5. Oyun ve fiziki etkinliklere katılırken kendisi için güvenlik riski oluşturan unsurları açıklar.
|
1. İşlem basamaklarını takip ederek kukla yapar
|