Eylül ayına ait belirli gün ve haftalar |
1 Eylül :Dünya Barış Günü
Eylül 3. haftası :İlköğretim Haftası
25-30 Eylül :Yangından Korunma Haftası
26 Eylül :Türk Dil Bayramı
27 Eylül :Dünya Turizm Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
2. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
2.1.3. Okulunun yakın çevresini tanıtır.
|
M2.1.4. 100 içinde ikişer, üçer, dörder, beşer, onar ileriye ve beşer, onar geriye sayar.
|
T2.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
T2.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
O.2.1.1.1. Yer değiştirme hareketlerini artan bir doğrulukla yapar.
|
2.Dinlediği masalı kahramanlaın özelliklerini göz önüne alarak canlandırır.
|
||
2.1.3. Okulunun yakın çevresini tanıtır.
|
M2.1.4. 100 içinde ikişer, üçer, dörder, beşer, onar ileriye ve beşer, onar geriye sayar.
|
T2.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
T2.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
O.2.1.1.1. Yer değiştirme hareketlerini artan bir doğrulukla yapar.
|
8. Çalışmalarını sergilemekten ve bu duyguyu çevresindekilerle paylaşmaktan haz alır(G.S.B.)
|
||
M2.1.4. 100 içinde ikişer, üçer, dörder, beşer, onar ileriye ve beşer, onar geriye sayar.
|
T2.1.2. Akranlarıyla ve yetişkinlerle bir konuyu konuşur/tartışır.
|
T2.1.2.1. Göz teması kurarak işitilebilir bir ses tonuyla konuşur.
|
Listening : E2.1.L2. Students will be able to match written letters with the sounds produced.
|
Listening : E2.1.L2. Students will be able to match written letters with the sounds produced.
|
O.2.1.1.1. Yer değiştirme hareketlerini artan bir doğrulukla yapar.
|
||
2.1.4. Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır.
|
M2.1.4. 100 içinde ikişer, üçer, dörder, beşer, onar ileriye ve beşer, onar geriye sayar.
|
T2.1.2.1. Göz teması kurarak işitilebilir bir ses tonuyla konuşur.
|
T2.1.2.1. Göz teması kurarak işitilebilir bir ses tonuyla konuşur.
|
O.2.1.1.1. Yer değiştirme hareketlerini artan bir doğrulukla yapar.
|
A.2. Vücudunu ritim çalgısı gibi kullanır.
|
||
2.1.4. Sınıfla ilgili konularda karar alma süreçlerine katılır.
|
M2.1.4. 100 içinde ikişer, üçer, dörder, beşer, onar ileriye ve beşer, onar geriye sayar.
|
T2.1.2.1. Göz teması kurarak işitilebilir bir ses tonuyla konuşur.
|
T2.1.2.1. Göz teması kurarak işitilebilir bir ses tonuyla konuşur.
|
O.2.1.1.1. Yer değiştirme hareketlerini artan bir doğrulukla yapar.
|
1.Tekerlemeleri şaşırmadan telaffuz eder
|