Mart ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
15-21 Mart :Tüketiciyi Koruma Haftası
8 Mart :Dünya Kadınlar Günü
8-14 Mart :Bilim ve Teknoloji Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Çanakkale Zaferi
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21 Mart :Türk Dünyası ve Toplulukları Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
27 Mart :Dünya Tiyatrolar Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
24. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
2.4.6. Acil durumlarda yardım alabileceği kurumların yanı sıra, yakın çevresindeki kişilerin
|
M2.1.23.Bölme işleminde gruplama ve paylaştırma anlamlarını kullanır.
|
T2.2.12. İşitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
T2.2.12. İşitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
O.2.2.2.3. Oyun ve fiziki etkinlikler ile fiziksel uygunluk kavramları arasında ilişki kurar.
|
1. Dikkat yeteneğini arttırır.
|
||
2.4.6. Acil durumlarda yardım alabileceği kurumların yanı sıra, yakın çevresindeki kişilerin
|
M2.1.24. Bölme işlemini yapar, bölme işleminin işaretini (÷) kullanır.
|
T2.2.12. İşitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
T2.2.12. İşitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
O.2.2.2.3. Oyun ve fiziki etkinlikler ile fiziksel uygunluk kavramları arasında ilişki kurar.
|
7. Gösterilen eserde neleri sevip sevmediğini nedenleri ile açıklar.(G.S.K.).
|
||
M2.1.24. Bölme işlemini yapar, bölme işleminin işaretini (÷) kullanır.
|
T2.2.12. İşitilebilir bir ses tonuyla okur, vurgu ve tonlamalara dikkat eder.
|
T2.2.13. Parmakla takip etmeden, sınıf düzeyine uygun hızda okur.
|
Speaking : E2.7.S1. Students will be able to tell the names of their body parts.
|
Speaking : E2.7.S1. Students will be able to tell the names of their body parts.
|
O.2.2.2.3. Oyun ve fiziki etkinlikler ile fiziksel uygunluk kavramları arasında ilişki kurar.
|
||
2.4.6. Acil durumlarda yardım alabileceği kurumların yanı sıra, yakın çevresindeki kişilerin
|
M2.1.24. Bölme işlemini yapar, bölme işleminin işaretini (÷) kullanır.
|
T2.2.13. Parmakla takip etmeden, sınıf düzeyine uygun hızda okur.
|
T2.2.13. Parmakla takip etmeden, sınıf düzeyine uygun hızda okur.
|
O.2.2.2.3. Oyun ve fiziki etkinlikler ile fiziksel uygunluk kavramları arasında ilişki kurar.
|
B.5. Duyduğu ince ve kaim sesleri ayırt eder.
|
||
2.4.6. Acil durumlarda yardım alabileceği kurumların yanı sıra, yakın çevresindeki kişilerin
|
M2.1.24. Bölme işlemini yapar, bölme işleminin işaretini (÷) kullanır.
|
T2.2.13. Parmakla takip etmeden, sınıf düzeyine uygun hızda okur.
|
T2.2.13. Parmakla takip etmeden, sınıf düzeyine uygun hızda okur.
|
O.2.2.2.3. Oyun ve fiziki etkinlikler ile fiziksel uygunluk kavramları arasında ilişki kurar.
|
2.Görsel hafızasını kullanır.
|