Kasım ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-4 Kasım :Kızılay Haftası
2-8 Kasım :Lösemili Çocuklar Haftası
3-9 Kasım :Organ Bağışı ve Nakli Haftası
Kasım 2. haftası :Dünya Çocuk Kitapları Haftası
10 Kasım :Atatürkün Ölüm Yıldönümü
10-16 Kasım :Atatürk Haftası
20 Kasım :Çocuk Hakları Günü
22-27 Kasım :Ağız ve Diş Sağlığı Haftası
24 Kasım :Öğretmenler Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
11. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.1.9. Dinledikleri/izledikleriyle ilgili çıkarımlar yapar.
|
T4.1.9. Dinledikleri/izledikleriyle ilgili çıkarımlar yapar.
|
4. Çevreyi temiz tutmaya ve korumaya önem verir.
|
4. Çevreyi temiz tutmaya ve korumaya önem verir.
|
A.6. Belirli gün ve haftalarla ilgili müzikleri anlamlarına uygun söyler.
|
1.Çarpımı en çok beş basamaklı doğal sayı olacak şekilde, iki doğal sayıyla çarpma işlemini yapar.
|
||
Making simple requests
|
Making simple requests
|
4.2.2.2. Mıknatısın etki ettiği maddeleri deney yaparak keşfeder.
|
4.2.2.3. Mıknatısların günlük yaşamdaki kullanım alanlarına örnekler verir.
|
Y4.2.6. Hak ve özgürlüklere saygı gösterir.
|
Y4.2.6. Hak ve özgürlüklere saygı gösterir.
|
||
2.Üç doğal sayı ile yapılan çarpma işleminde; sayıların birbirleriyle çarpılma sırasının değişmesinin, sonucu değiştirmediğini gösterir.
|
3. En çok üç basamaklı doğal sayıları 10, 100 ve 1000?in en çok dokuz katı olan doğal sayılarla kısa yoldan çarpar.
|
T4.1.9. Dinledikleri/izledikleriyle ilgili çıkarımlar yapar.
|
T4.1.9. Dinledikleri/izledikleriyle ilgili çıkarımlar yapar.
|
SB.4.3.3. Yaşadığı çevredeki doğal ve beşerî unsurları ayırt eder.
|
SB.4.3.3. Yaşadığı çevredeki doğal ve beşerî unsurları ayırt eder.
|
||
T4.1.10. Konuşmacının sözlü olmayan (jest, mimik ve beden dili vb.) mesajlarını anlar.
|
T4.1.10. Konuşmacının sözlü olmayan (jest, mimik ve beden dili vb.) mesajlarını anlar.
|
SB.4.3.3. Yaşadığı çevredeki doğal ve beşerî unsurları ayırt eder.
|
TG.4.1.8. Trafikte geçiş üstünlüğü olan taşıtları tanıtır.
|
4.2.2.3. Mıknatısların günlük yaşamdaki kullanım alanlarına örnekler verir.
|
11. Doğaya ve nesnelere ilişkin çeşitli bakış açılarının farkına varır (G.S.B.).
|
||
3. En çok üç basamaklı doğal sayıları 10, 100 ve 1000?in en çok dokuz katı olan doğal sayılarla kısa yoldan çarpar.
|
1.Bölme işleminde bölümün basamak sayısını işlem yapmadan belirler.
|
T4.1.10. Konuşmacının sözlü olmayan (jest, mimik ve beden dili vb.) mesajlarını anlar.
|
T4.1.10. Konuşmacının sözlü olmayan (jest, mimik ve beden dili vb.) mesajlarını anlar.
|
O.4.1.3.1. Çeşitli stratejileri ve taktikleri kullanarak oyunlar tasarlar.
|
O.4.1.3.1. Çeşitli stratejileri ve taktikleri kullanarak oyunlar tasarlar.
|