Aralık ayına ait belirli gün ve haftalar |
Aralık 2. haftası :İnsan Hakları ve Demokrasi Haftası
10 Aralık :Dünya İnsan Hakları Günü
12-18 Aralık :Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
12. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Okula geliş ve gidişlerinde başkalarının kabul edilemez önerileriyle karşılaştığında etkili reddetme
davranışı sergiler.
|
T3.1.10. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
T3.1.10. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
Paralarımızla ilgili problemleri çözer ve kurar.
|
100 içinde altışar, yedişer, sekizer ve dokuzar ileriye doğru sayar.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde arkadaşının performansını gözlemleyerek geri bildirim verir.
|
||
Okula geliş ve gidişlerinde karşılaştığı kişilerle aralarında çıkabilecek sorunlar için hangi çözüm yollarına başvurabileceğini açıklar.
|
T3.1.10. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
T3.1.10. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
Bir örüntüdeki ilişkiyi belirler ve örüntüyü genişletir.
|
Bir örüntüdeki ilişkiyi belirler ve örüntüyü genişletir.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde arkadaşının performansını gözlemleyerek geri bildirim verir.
|
||
T3.1.10. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
T3.1.10. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
Tek ve çift doğal sayıları belirtir.
|
Müzikteki ses yüksekliklerini grafikle gösterir.
|
2.Grup içerisinde aldığı göreve göre sunumunu yapar.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde arkadaşının performansını gözlemleyerek geri bildirim verir.
|
||
Okula geliş ve gidişlerinde karşılaştığı kişilerle aralarında çıkabilecek sorunlar için hangi çözüm yollarına başvurabileceğini açıklar.
|
F.3.4.1.1. Beş duyu organını kullanarak maddeyi niteleyen temel özellikleri açıklar.
|
F.3.4.1.1. Beş duyu organını kullanarak maddeyi niteleyen temel özellikleri açıklar.
|
8. Çalışmalarında çizgi, renk, biçim ve leke ilişkilerini kullanır (G.S.B.).
|
2.Grup içerisinde aldığı göreve göre sunumunu yapar.
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde arkadaşının performansını gözlemleyerek geri bildirim verir.
|
||
F.3.4.1.1. Beş duyu organını kullanarak maddeyi niteleyen temel özellikleri açıklar.
|
T3.1.11. Dinledikleri/izledikleriyle ilgili çıkarımlar yapar.
|
T3.1.11. Dinledikleri/izledikleriyle ilgili çıkarımlar yapar.
|
Expressing feelings
|
Expressing feelings
|
Oyun ve fiziki etkinliklerde arkadaşının performansını gözlemleyerek geri bildirim verir.
|