"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Ayşe’nin 7 tane oyuncak bebeği vardı. Doğum gününde 6 tane de arkadaşları getirdi. Ayşe’nin kaç oyuncak bebeği oldu?  sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızla benzer ve ............ özelliklerimiz vardır. sınıf defteri oku
Sebze ve meyveler hastalıklardan korunmamızı sağlar. sınıf defteri oku
 Bugünün işini ………………… bırakma. sınıf defteri oku
İnsanların sevap ve günahlarını yazmakla görevli olan ve sağımızda ve solumuzda bulunan meleklere ne ad verilir? sınıf defteri oku
Okulda dikkatsizce oynamak ve koşmak ............. sebep olabilir. sınıf defteri oku
Duygu ve düşüncelerimizi başkasına aktarmaya .............  denir. sınıf defteri oku
Anlamlı ve kurallı her cümlenin sonuna nokta koymalıyız. sınıf defteri oku
Konuşurken ....... sesle konuşmamalıyız. sınıf defteri oku
"Elli bir" sayısı rakamla 41 diye yazılır. sınıf defteri oku
Hangisi düzlem küpün açılımıdır? sınıf defteri oku
Anne ya da babamızın telefon numarasını ezbere bilmeliyiz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi