"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

 Hakan ,13 yaşındadır. Annesi Hakan`ın yaşının 3 katından  1 yaş daha eksik yaştadır. Annesi Hakan`dan kaç yaş büyüktür? sınıf defteri oku
Barınma temel ihtiyaçlarımızdan birisidir. sınıf defteri oku
Bir çiftlikte 9 inek,6 koyun,25 tavuk vardır.Bu hayvanların  ayak sayıları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Yukarıdaki kısa hikayeyi dramatize ediniz. sınıf defteri oku
Derslerde başarılı olmak için derse ................. gelmeliyiz. sınıf defteri oku
Bütün insanlar birbirinden farklıdırlar. sınıf defteri oku
" Mert konuşmayı çok seviyor. Beni ve arkadaşlarımı hiç dinlemiyor. "
Yukarıda anlatılanlara göre Mert`in yaptığı hata nedir?
sınıf defteri oku
Bir sınıfta 14 kız öğrenci vardır. Erkek öğrencilerin sayısı ile kızlardan 4 fazladır. Bu sınıfta kaç öğrenci vardır? sınıf defteri oku
Bizden farklı düşünen arkadaşlarımız ile oyun oynamamalıyız. sınıf defteri oku
Bilgisayar evde bir oyun ve eğlence aracıdır. sınıf defteri oku
Kutup yıldızı her zaman ............ gösterir. sınıf defteri oku
Sınıfımın yerini tarif ederken yakınındaki yerlere göre anlatırım. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi