"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Canlıların temel ihtiyaçlarından biri barınmadır. sınıf defteri oku
Kafatası kemikleri ile kol kemikleri birbirine benzer. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi, dış temizlik çeşitlerinden birisi değildir? sınıf defteri oku
El parmak kemikleri kısa kemiğe örnektir. sınıf defteri oku
Grup arkadaşlarını ............. etmek çalışmanın daha çabuk bitmesini sağlar. sınıf defteri oku
Canlıların temel ihtiyaçlarından biri eğitimdir. sınıf defteri oku
Şu anki öğretmeniniz yerinde siz olsaydınız öğrencilere konuları nasıl anlatırdınız ve siz ne biçimde öğrenmeyi seviyorsunuz. sınıf defteri oku
Kaybettiğimiz yarışmalarda birinci olan takımı .......... etmeliyiz. sınıf defteri oku
Sınıf eşyaları hepimizin ............ malı olduğu için onları korumalıyız. sınıf defteri oku
Yarım kilogramı 22 kilogram gelen unun tamamından 5 kilogram fazlası kaç kilogram un olur? sınıf defteri oku
İstiklal Marşı`mızı Mehmet Akif ERSOY yazmıştır? sınıf defteri oku
Araç-gereçlerimi en sevdiğim ders göre hazırlarım. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.11. Okul kurallarına uyar.
Merdiven iniş çıkış kurallarına uyma, pencereden aşağıya sarkmama, kablo ve prizlere dokunmama, okul eşyalarını özenli kullanma; sınıf, koridor, okul bahçesi, tuvaletler ve yemekhaneyi temiz tutma, çöp kovasını kullanma ve gerekli durumlarda sıraya girme ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi