"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir ? sınıf defteri oku
Tırnaklarımızı her gün kesmeliyiz.
sınıf defteri oku
2 saatte 120 sayfa kitap okuyan babam, çeyrek saatte kaç sayfa kitap okur? sınıf defteri oku
Odun, kömür ve doğal gazı bilinçli kullanmalıyız. sınıf defteri oku
Yaralanma ya da kaza durumlarında bize ........... aile büyüklerimizin telefon numaralarını bilmeliyiz. sınıf defteri oku
1 saatte 7 kilometre hızla giden bir bisikletli, 3 saatte kaç kilometre yol gider? sınıf defteri oku
Farklılıklar kültürel zenginlik kaynağıdır. sınıf defteri oku
Şimdi oynadığımız oyunlar babamızın çocukken oynadığı oyunlar ile aynıdır. sınıf defteri oku
365 yapraklı takvimden 355 yaprak kopartılmıştır. Buna göre yeni yıla kaç gün kalmıştır? sınıf defteri oku
Ali bu durumu düzeltmek için aşağıdakilerden hangisini yapmalıdır ? sınıf defteri oku
Okul ve sınıf eşyalarını .................. kullanmalıyız. sınıf defteri oku
Şamil arkadaşı ile konuşurken yere bakmalıdır. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.4. Evde aile bireyleri ile iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Evde aile bireyleriyle iletişim kurarken duygularını, düşüncelerini ve isteklerini nezaket kuralları çerçevesinde uygun ses tonu, mimik ve kelimelerle dile getirmesi üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi