"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Kantinde de olsa paketlenmemiş  yiyecekleri satın almamalıyız. sınıf defteri oku
Farklılıklara karşı ................... olmalıyız. sınıf defteri oku
Ağaçların .........  yönü yosun tutar. sınıf defteri oku
Malzeme eksik olduğu ............  işçiler tatil etti. sınıf defteri oku
Kantin ile sınıfımızın arası 36 adımdır. Teneffüste kantine gidip gelirsem kaç adım yürümüş olurum? sınıf defteri oku
Bir yerin kuş bakışı görünüşünün küçültülerek ve ölçek kullanmadan çizimine ........... denir. sınıf defteri oku
Yukarıdaki kelimelerin sonuna sırası ile hangi işaretler gelmelidir? sınıf defteri oku
Fiziksel görünüşü farklı olan öğrenciler farklı sınıflarda okurlar. sınıf defteri oku
Bahçemize 42 zeytin,19 incir fidanı diktik. Diktiğimiz fidanlardan 6 tanesi kurumuş. Bahçemizde kaç tane fidan vardır? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisini yaparsak "manevi temizlik" yapmış oluruz? sınıf defteri oku
Tüm aile bireylerinin gösterildiği tabloya aile ............ denir. sınıf defteri oku
Günlük işlerimiz için günlük plan yapmalıyız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi