"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir çiftlikte 62 koyun, 30 inek ve 48 tane keçi vardır. Bu çiftlikte kaç tane hayvan vardır? sınıf defteri oku
`Eûzü billâhimineşşetânirracîm` ne anlama gelmektedir? sınıf defteri oku
Okula ne amaçla geldiğinizi ve okulda olmanın size kazandırdıklarını yazınız. sınıf defteri oku
Hangisi küpün açılımıdır? sınıf defteri oku
900 misketimin 450 tanesini arkadaşıma verdim. Bana kaç misket kalır? sınıf defteri oku
Herkesin fiziksel özellikleri aynıdır. sınıf defteri oku
"Soğuk hava sizi hasta eder."
Bu cümlede varlığın özelliğini hangi kelime belirtir? sınıf defteri oku
"18" Yandaki sayı on sekiz diye okunur. sınıf defteri oku
İstediklerimizi almak için tasarruf yapmalıyız. sınıf defteri oku
Günde 27 metre yol yürüyen bir adam 3 günde kaç metre yol yürür? sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelime çiftlerinden hangisi  zıt  anlamlıdır ? sınıf defteri oku
Kartal, şahin gibi hayvanlar etle beslenirler. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi