"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

İslam dininin temel kaynakları hangi şıkta doğru olarak verilmiştir? sınıf defteri oku
Sınıfta soruları doğru yapınca mutlu olurum. sınıf defteri oku
Ceren’in 9 TL’si vardı. 5 TL de babası verirse kaç TL’si olur? sınıf defteri oku
Ayak parmak kemikleri uzun kemiğe örnektir. sınıf defteri oku
İstiklal Marşı`mızı Mehmet Akif ERSOY yazmıştır? sınıf defteri oku
Ben 14 yaşındayım. Annem benden 29 yaş büyük olduğuna göre ikimizin yaşlarımızın toplamı nedir? sınıf defteri oku
Mehmet’in 12 tane bilyesi vardı. Berat’ın ise 5 bilyesi vardı. İkisinin bilyelerinin toplamı kaç tanedir?  sınıf defteri oku
Üç kardeşin yaşlarının toplamı 21 dir.Ali 5 yaşında, Soner 7 yaşında olduğuna göre Ayşe nin yaşı kaçtır? sınıf defteri oku
Dört tane ana yön vardır. sınıf defteri oku
Ev bizim için ............ bir yaşam alanıdır. sınıf defteri oku
İnce ünlü harfler hangi seçenekte doğru verilmiştir? sınıf defteri oku
Sesli harfler ................................. olmak üzere sekiz tanedir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.6. Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.
Güneş, Ay, Dünya ve yıldızların şekli ve büyüklüğü gibi konular üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi