"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Vücudumuz, yiyeceklerimiz, giyeceklerimiz temiz olmalıdır.
sınıf defteri oku
Anne ya da babamızın telefon numarasını ezbere bilmeliyiz. sınıf defteri oku
Müze ve tarihi mekanlar kültürümüzü nesilden nesile aktarır. sınıf defteri oku
Çok sevdiği ve uzun süredir görmediği ilkokul öğretmenini gören Şamil`in duygusu ne olabilir? sınıf defteri oku
Sol kolumuz doğuyu gösteriyorsa ön tarafımız güneyi gösterir. sınıf defteri oku
 Anıl’ın 8 tane kırmızı, 5 tanede siyah kalemi vardı. Anıl’ın kalemlerinin toplamı kaç  tanedir?  sınıf defteri oku
Ailecek yapılacak bir kutlamayı hangi davranış daha çok renklendirir? sınıf defteri oku
Cümlede boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisini yazabiliriz? sınıf defteri oku
Yemeğe başlamadan ...........  yıkamalıyız. sınıf defteri oku
Ders çalışmak için evde uygun bir ortama ihtiyacımız vardır. sınıf defteri oku
Son ilahi kitap hangisidir? sınıf defteri oku
Yukarıdaki kelimelerin sonuna sırası ile hangi işaretler gelmelidir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi