"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

İlayda 11 yaşındadır. Annesi İlayda’dan 23 yaş büyüktür. Annesi kaç yaşındadır? sınıf defteri oku
Yukarıda kaç dilim pasta vardır? sınıf defteri oku
Bir yarışmada kazanan kendini mutlu hissederken, kaybedenler üzülebilirler. sınıf defteri oku
Caner aklından tuttuğu sayı ile 712`yi topladığında 1127 sayısını elde ediyor. Caner aklından tuttuğu sayıya kaç eklerse 567 sayısını elde eder? sınıf defteri oku
Anne, baba ve çocuktan oluşan aileye .............. aile denir. sınıf defteri oku
Müzelerdeki eşyaları istersek satın alabiliriz sınıf defteri oku
Ablamın bebeği, 3ay iki haftalık olduğuna göre, ablamın bebeği kaç haftalıktır? sınıf defteri oku
Karşıdan karşıya geçerken yaya geçitlerini kullanmalıyız. sınıf defteri oku
Ağaçların .........  yönü yosun tutar. sınıf defteri oku
Okul kuralları sadece öğretmenler için vardır. sınıf defteri oku
Allahu Tealanın kaç ismi vardır? sınıf defteri oku
Hayalinizdeki evi çiziniz ve tanıtınız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.6. Teknolojik araç ve gereçleri güvenli bir şekilde kullanır.
Bilgisayar, televizyon, cep telefonu, tablet, oyun konsolu ve elektrikli ev aletleri gibi elektronik araç ve gereçlerin güvenli kullanımı üzerinde durulur. İnternet, bilgisayar oyunu ve sosyal medya gibi teknoloji bağımlılığına neden olabilecek durumlar k "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi