"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Dini bayramlar milli birlik ve beraberliğimiz için önemlidir. sınıf defteri oku
Duygu ve düşüncelerin beden dili ile anlatılması sözlü iletişimdir. sınıf defteri oku
Hangi cümledeki ses sayısı daha fazladır? sınıf defteri oku
Okul çıkışı arkadaşlarımızla oyun oynamak için öğretmenimizden izin almalıyız. sınıf defteri oku
Bizim okulda 359 kız öğrenci, kız öğrencilerden 86 fazla erkek öğrenci vardır. Bizim okulda kaç öğrenci vardır? sınıf defteri oku
Cetvel-pergel-iletki gibi ders araç-gereçlerini Matemetik dersinde kullanırız. sınıf defteri oku
İlk peygamber kimdir? sınıf defteri oku
...... dünyanın uydusu olan gök cismidir. sınıf defteri oku
Çeyrek saatte 7 soru çözen Yaren, 1 saatte kaç soru çözer? sınıf defteri oku
İhrama girerken niyet ettikten sonra okunan duaya ne ad verilir? sınıf defteri oku
Hava soğuk .......................... sıkı giyindim. sınıf defteri oku
Sabah vakti karşılaştığımız tanıdıklarımıza ........... demeliyiz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi