"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Okulumuzda yere .......... .........  beni üzüyor. sınıf defteri oku
Yukarıdaki kelimelerden anlamlı bir cümle oluşturursak hangisi en sonda yer alır? sınıf defteri oku
Aşağıdaki seçeneklerden hangisinde sesli harflerin hepsi doğru olarak verilmiştir? sınıf defteri oku
İslam`da tek ilah inancına ne ad verilir? sınıf defteri oku
 309-281-169-411 Sayıların büyükten küçüğe sıralandığı şkkı bulunuz ? sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelimelerden hangisi hangisi doğru yazılmıştır? sınıf defteri oku
Okulumuzun bahçesine geçen yıl 3 deste, bu yıl 18 tane fidan diktik. Bahçeye son iki yılda diktiğimiz fidanların toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Yaz tatilinde sınıfımı ve .......... özlerim. sınıf defteri oku
Bir sayının 6 katı 90`dır. Aynı sayının 3`e bölümü kaçtır? sınıf defteri oku
Okul bizim ikinci yuvamızdır. sınıf defteri oku
Çevrenin korunması ve gelecek nesillere aktarılması bir   ............  görevidir. sınıf defteri oku
Okula geç gelip, okuldan erken gidebiliriz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.6.6. Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.
Güneş, Ay, Dünya ve yıldızların şekli ve büyüklüğü gibi konular üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi