"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

48 doğal sayısının 7 fazlası ile 35 sayısı ile toplanırsa hangi doğal sayı bulunur? sınıf defteri oku
Sınıfta arkadaşlarımızın sözünü keserek konuşma yapabiliriz. sınıf defteri oku
Bir manav 3 liralık muzdan 8 kg, 2 liralık portakaldan 20kg, 3 liralık domatesten 21kg satmıştır. Bu manav toplam kaç kg ürün satmıştır? sınıf defteri oku
221+138=?
Yukarıdaki işlemin sonucu aşağıdakilerden hangisidir ?
sınıf defteri oku
Bir arkadaşımıza cevap verirken başımızı yukarıya doğru kaldırmayı ........ anlamına kullanırız. sınıf defteri oku
Bir ailenin elektrik faturası 48 TL, su faturası 54 TL, telefon faturası da 26 TL gelmiştir. Buna göre, bu aile faturalar için toplam kaç TL ödeyecektir? sınıf defteri oku
Mehmet pazardan 3 kilogram elma, elmanın 2 katı kadar portakal, portakalın yarısı kadar da üzüm aldı. Mehmet toplam kaç kilogram meyve almıştır? sınıf defteri oku
Kişisel bakımımızı yaparken ............... yardım almalıyız. sınıf defteri oku
Şamil arkadaşı ile konuşurken nereye bakmalıdır? sınıf defteri oku
Canlıların temel ihtiyaçlarından biri giyinmedir. sınıf defteri oku
Kantin ile sınıfımızın arası 36 adımdır. Teneffüste kantine gidip gelirsem kaç adım yürümüş olurum? sınıf defteri oku
Kızgınlık ve sinirlenme durumuna  ...........   denir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi