"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

`Eûzü billâhimineşşetânirracîm` ne anlama gelmektedir? sınıf defteri oku
900 misketimin 450 tanesini arkadaşıma verdim. Bana kaç misket kalır? sınıf defteri oku
Okul ve sınıf eşyalarını özenli kullanmalıyız. sınıf defteri oku
Okul kuralları daha iyi bir öğrenme ortamı için vardır. sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızla benzer ve ............ özelliklerimiz vardır. sınıf defteri oku
Vücudumuz kirlendiği için ayda bir banyo yapmalıyız. sınıf defteri oku
"18" Yandaki sayı on sekiz diye okunur. sınıf defteri oku
Hac ibadeti yapılışı yönünden nasıl bir ibadettir? sınıf defteri oku
Telefon konuşmalarında kendimizi tanıtmalıyız. sınıf defteri oku
Ben 14 yaşındayım. Annem benden 29 yaş büyük olduğuna göre ikimizin yaşlarımızın toplamı nedir? sınıf defteri oku
Okula geç gelip, okuldan erken gidebiliriz. sınıf defteri oku
Aşağıdaki çarpma işlemlerini yapınız. 121x4= 23x41= 12x58= sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.1.11. Okul kurallarına uyar.
Merdiven iniş çıkış kurallarına uyma, pencereden aşağıya sarkmama, kablo ve prizlere dokunmama, okul eşyalarını özenli kullanma; sınıf, koridor, okul bahçesi, tuvaletler ve yemekhaneyi temiz tutma, çöp kovasını kullanma ve gerekli durumlarda sıraya girme ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi