"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Sabah sınıfa girdiğimizde öğretmen ve arakadaşlarımıza ................ deriz. sınıf defteri oku
Bir öğrenci “ 125 – 608 – 100 – 325 – 98 “ sayıları arasından iki sayı seçip toplama yaparak en büyük sonuca ulaşmak istiyor. Bu öğrenciye yardımcı olur musunuz? sınıf defteri oku
Atatürk ilk öğrenimine ....... mektebinde başlamıştır. sınıf defteri oku
Ünlü (sesli) harfler ....... tanedir. sınıf defteri oku
..................     .........................   okulların açıldığı ilk hafta kutlanır. sınıf defteri oku
Ağaçların .........  yönü yosun tutar. sınıf defteri oku
Bitkilerin büyümesi için suya, güneşe ve havaya ihtiyaçları vardır. sınıf defteri oku
Telefon, televizyon, koltuk canlıdır. sınıf defteri oku
Bir sayının hangi basamağında bulunan rakamın sayı değeri ile basamak değeri aynıdır?
sınıf defteri oku
Aşağıdaki eklerden hangisini  “meyve” sözcüğüne eklesek çoğul ad olur ? sınıf defteri oku
Yukarıda kaç dilim pasta vardır? sınıf defteri oku
Peygamber efendimiz nerede doğmuştur? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.4. Evde aile bireyleri ile iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Evde aile bireyleriyle iletişim kurarken duygularını, düşüncelerini ve isteklerini nezaket kuralları çerçevesinde uygun ses tonu, mimik ve kelimelerle dile getirmesi üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.2. Sağlığını korumak için alması gereken önlemleri fark eder.
Kişisel temizliğini yapma, mevsime uygun giyinme, meyve ve sebzeleri tüketmeden önce yıkama, spor yapma, bulaşıcı hastalıklardan korunma yolları, akılcı ilaç kullanımı, diş hekimine ve doktora gitmenin gerekliliği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi